Snööööööööööö

Igår hadde min familj julstök, vi pyntade granen, baka peppakakor och jag slog in nästan alla klappar + gjorde rim. Vi skulle kunnat fira jul idag för vi var så förberädda, men de räckte tydligen inte för kl 7 15 väcker min lillebror mig och säjer att de snööööööööööööööööööööar!

Här är en smygglimt på hur mycke snö de är.
De värkar som att allt är klart inför julen hos oss. Förutom att jag ska slå in lite klappar, lämna ut dom, mamma och pappa ska köpa mer klappar och så ska vi baka julgodis. Mmmmm, min kola, ingen slår min kola ^^P Många i min klass vill ha recepter trots att de var en läxa att baka de och man fick receptet så har de slängt de och beter sig som att den läxan alldrig har varit.
TÄVLING!!: Gissa hur många knäck-formar jag anvent i år så vinner ni... hmm, jag lägger till vad man vinner sen när jag kommit på de.
Regel 1: Man får inte gissa men ett tal som är tex sohär: 257, de måsta ha en nolla i slutet tex: 200, 50, 10, 400
Regel 2: För att vara med i tävlingen måsta man skriva in sin e-post där tjärnorn är (På bilden)

E-postadress: (publiceras ej)


Skriv erat svar i kommentarbåset så kan ni vinna vad de nu är :P, men de är nått som har att göra med en haeder, eller så.

Postat av: Tilde

Jag tror du använde

130 formar

2009-12-21 @ 14:34:27
URL: http://mittskolliv.bloggagratis.se
Postat av: Alice

670

2009-12-22 @ 12:39:48
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 12:57:48
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: vollmar

500

2009-12-22 @ 15:22:35
URL: http://vollmar.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0