Isdiamanten

Nu vet jag hur man gör! Bara för att jag är så upphättsad säjer jag direkt hur man flyttar diamanten! Gå till Kamaria! Hon hjälper dig. (Jag vet, jag är sent ute)
Nu när jag inte är upphättsad längre ska jag ta de i tur och årdning.
Pappigoja, blablabla, toapapper, blablabla, fackla, blablabla, och nu är vi i trapplandet
Den dörr du ska igenom är den med en röd eldlåga brevid sig
Och nu är du vid eldflod grejen. Jag klicka hejvillt på knapparna men de kom ingen bro så jag tog till mitt knep som jag skrivit om på ett annat inlägg [De inlägget]
Sen kommer du till färg rumme och då går man såhär:
(De som lyser)
Och när jag tänker äffter så är de i den årdningen med färgkominationer som får de åvanför durren att lysa, alltså: blå+gul, röd+gul och blå+röd
Hur som hällst, nu är de isrummet

Och nu går man till kamaria och ber henne om hjälp, hon säjer till dig att hämta en lavablomma:
Ge henne den så gör hon hanskar du får imorgon.
PS: Jag brukar ju inte skriva om äventyren och dessutom är jag ganska sent ute. Men äfftersom ingen annan har gort de (förutom nån enstaka) så gör jag de.
Föressten, har ni fått ljusstaken? Den förra var bättre :P Tycker jag, Men dennas ljus var finare
Och vad jobbigt med granen, förra året kom de en liten sån till var och en.

Postat av: blunk (phocahontas)

Hej! Gillar du att tckna manga och sånt? För jag ser att du har Yosh, Kajfa och soya! Jag gillar det! Sen tecknar jag manga själv men e inte så värst duktig just nu ritarjag typ bara från två animor. Hoppas du gillar det jag gillar! ;)

Kram: Blunk

2009-11-30 @ 19:48:02
URL: http://Har ingen....

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0