Frågor och svar 1 - 17 april

Gabbe: Hur får man den orangea bollyn?
Svar: Man kan inte få den nu, jag fick den av Benny bonny 2009

PandaRebban : Är du GP?
Svar: Ja

Pompomkitty: Hur får man in smilisar till sin blogg?
Svar: För att få aotomatiska smilisar laddar man ner de HÄR
Men för at få mer avanserade smilisar går du in HÄR

Romaini: Får man paint på www.paint.net ?
Det är för att jag har en paint som är jätte gammal jag skulle behöva en ny.
Snälla kan du hjälpa mig?
Svar: Jag vet inte säkert om man kan ladda ner en ny paint, men jag tror du kan anvenda Paint.net som din vanliga paint. Du får prova

Pandarebban: När är din nästa panfu träf?
Svar: De vet jag inte. Jag har inte bestämt nått, jag bara kommer på "Nu vill jag ha panfuträff" och så blir de en. Men jag funderar på att vara på ett bestämt ställe en bestämd tid en bestämd dag nån gång i veckan. 

Talola: Lomise jag har en blogg men nu undrar jag hur man får den till panfu.se
Svar: Menar du in på panfu bloggs listan? Jo, du bara skriver i en kommentar på panfubloggen att du vill vara med på listan och ett inlägg på din egen blogg att du vill vara med.

Mimmiborg9: Jag inte vet hur man kan sätta ihop bilder så att det blir en film. Kan någon berätta det för mig, snälla!
Svar: Jag använder Windows Movie Maker.

Rose: Hej Lomise! jag har en knapp som det står print screen och under är det ett sträck och sen står det sys rq är det den knappen?
Svar: Ja

Pop: Hur ändrar man bildformat?
Svar: När du sparar en bild är de ju en ruta där du skriver in namnet, under den typ står de Ändra bildformat, där ändrar du.

Amandaseh: Hur fick du den där färgglada bollyn??? :X
Svar: Om du läser dehär inlägget så ser du:
http://lomise.blogg.se/2009/december/jag-pa-listan.html#comment

Silja: Hej Lomise, jag är so hiiimla upptagen att läsa allt de intressanta du skriver (dvs. allt) att jag helt glömmer att kommentera :( Jag är så HIMLA ledsen!! Förlåt, kan du förlåta mig? :P
Svar: Såklart jag gör, men du behöver inte be om ursäkt.
De är absolut inget krav att du ska kommentera.

Talola: Heeej Lomise jag undrar hur man får en blogg inn till panfu om man redan har en blogg så undrar jag hur man får in den till panfu jag bara undrar ses
Svar: Menar du in på panfu bloggs listan? Jo, du bara skriver i en kommentar på panfubloggen att du vill vara med på listan och ett inlägg på din egen blogg att du vill vara med.

Herr simpan9: Hur gör man en panfu blogg svara snälla.
Svar: HÄR står de om hur man gör en blogg, men att göra den till en Panfublogg behöver du bara skriva om panfu.

Romaini: Vad är det där runda på bilderna som ser ut som ett ägg?

Svar: Hehe, de är bara min bolly. Han gömer sig i äggen och kommer fram igen.


Mimmiborg9: Hur klistar du in bilder i bloggen det kan jag väll få sva-a-a-r r r r r på.
Svar: När du sparat bilder går du in på ett nytt inlägg och klickar på de lilla trädet. Där laddar du upp bilden.


Amandaseh:
hej hur fick du den där regnbågsfärgade bollyn i "dansliga panfu träffen"??
Svar: Om du läser dehär inlägget så ser du:
http://lomise.blogg.se/2009/december/jag-pa-listan.html#comment

En som vill ha hjälp med bloggen: Jag undrar varför din blogg är så populär och hur har du fått till det så bra
// En som älskar din blogg!!
Svar: Tjaa, jag har haft den ett tag och jag kan alla knappar, jag har kattegorier och är orginell med skrivandet.

Zacke01: Vad betyder XD?
Svar: XD är en smilis som kan se ut såhär:

Bella: Men lomise, om du vet att så många läser din blogg, varför måste då alla kommentera? Man kanske inte ens har något att kommentera om...
Måste alla kommentera...?
Bella
Svar: Nej, de klar inte alla måste kommentera, men en kommentar är som en present, och alla vill väll ha presenter ;)

Adnan_von_Panfu: NÄR E NÄSTA PANFUTRÄFF? :D
Svar: De vet jag inte. Jag har inte bestämt nått, jag bara kommer på "Nu vill jag ha panfuträff" och så blir de en. Men jag funderar på att vara på ett bestämt ställe en bestämd tid en bestämd dag nån gång i veckan.
 

_Pandy_:  När kommmer nästa träff?
Svar: De vet jag inte. Jag har inte bestämt nått, jag bara kommer på "Nu vill jag ha panfuträff" och så blir de en. Men jag funderar på att vara på ett bestämt ställe en bestämd tid en bestämd dag nån gång i veckan. 

PandaRebban: Hej! Är du GP Lomise?
Svar: Ja
Och när är din nästa panfuträf?
Svar: De vet jag inte. Jag har inte bestämt nått, jag bara kommer på "Nu vill jag ha panfuträff" och så blir de en. Men jag funderar på att vara på ett bestämt ställe en bestämd tid en bestämd dag nån gång i veckan. 

Emma: aldrig sett pokopets förut! vad är det?!//Emma.
Svar: Värkar som du inte spelat Panfu :)
Pokopets är bara virtuella djur på Panfu.se

Katt14: Hur får man en pokopet?
Svar: Man spelar äventyret "Pokopetsen"
Och väntar på att Elois ska dela ut dom men enligt Panfubloggen är Elois sjuk och kan inte dela ut pokopetsen än.

Glassen26: Kan vi ses nån gång? Svara på bloggen roliga hälinigar Glassen26
Svar: Ja, Visst :) Men när vet jag inte. Vi kan ses På nästa panfuträff :) Fast jag vet inte när den är.

Panjo01: Hej jag undrar hur man får en lila Bolly?
Svar: Lila bolly? De fins väll inte?


Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom frågorna först så du inte frågar nått som jag redan svarat på!


Postat av: Romaini

Hej Lomise,

hur gör du så att det är vitt där man läser ditt inlägg? Och sen hur får du headerna att sitta så bra?Till sist såundrar jag hur du kan skriva te x: Lomise blogg på intt'llningar (bloggnamnet) utan att du ser det på headern?

2010-04-17 @ 17:25:39
URL: http://romaini.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

Lomise, ja ska ge dig ett svar, ja känner inte max på riktigt. :(

2010-04-17 @ 18:18:45
Postat av: Moroten..

På tal om Mimmiborg9´s fråga så ville jag bara tipsa om Monkey Jam. Gratis & skitbra stop motion program.

2010-04-17 @ 21:41:34
URL: http://superbounty.blogg.se/
Postat av: mimmiborg9

Hej!Vilken fråga ville du tipsa om Monkey Jam?Glada panda kramar/mimmi!!!!!!!!!

2010-04-18 @ 09:16:17
Postat av: Rose

hej lomise ! jag undrar hur man gör en header? gör man en på paint eller någon annan stans

2010-04-18 @ 10:16:40
URL: http://rrrose.blogg.se/
Postat av: Rose

kan du tipsa om min blogg snälla lomise det är nästan inga som tittar på min blogg=( och mitt komentar rekord är 1=*(

2010-04-18 @ 10:24:22
URL: http://rrrose.blogg.se/
Postat av: Tozcalover

Kan jag få träffa dig någon gång igen?

2010-04-18 @ 13:11:27
Postat av: Silja

Hej! Jag undrar hur du kan få de rosa på sidorna och hur du kan skriva Lomise.blogg.se med sånna där bokstäver!

2010-04-19 @ 15:42:15
URL: http://siljacoolpandan.blogg.se/
Postat av: Rose

bor du i Gbg?

2010-04-19 @ 17:36:59
URL: http://rrrose.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej :D jag har en fråga joo den är såhär:



Hur fick du den rengbågs färgsde bollyn????



Fråga nummer två:



Hur myket pengar har du i panfu?????

2010-04-19 @ 19:00:55
URL: http://JuliaPandansBlogg.blogspot.se
Postat av: Stella17

Jag tror panjo menade Lila Wooby.

2010-04-20 @ 17:53:15
Postat av: aaammmaaannndddaaassseeehh

heeej :)

2010-04-26 @ 11:38:49

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0