Glad panfu påsk

Om du samlat alla ägg som Benny gömt så får du en påskwooby :D

Woobyn smälter in i kaninmattan:

Och för icke GP så blir det också en bakgrund:
(Hopas jag får låna bilden Tilda :S)

Och för GP's så får de också en kanindräckt:


Som jag redan har sagt så fick man förra året en påskbolly:

Och en snyggare bakgrund (Tycker iallafall jag)

I maskinen idag sår man pyntat påskris


Dagens panda är Adnan_von_panfu
Han är de för att han känner Max på riktigt (Säjs det)
Och för att han kom på att kanintänderna och vampyrtänderna passar superbra ihopp.


Postat av: Ola991

Hej jag är ola991 kan du säga var äggen ligger? snälla

2010-04-04 @ 13:57:23
URL: http://123minhamsida.se/ola
Postat av: Alice d

undra varför den är rosa?......

Jag tycker att alla skulle fåt kostymen fast man bara kan använda den när man är gp! orätvist!

Fast jag är glad att jag har en wobby åtminstone:)

2010-04-04 @ 18:58:41
Postat av: Romaini

Hur många var äggen?

2010-04-05 @ 13:06:25
URL: http://romaini.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0