Ingen panfu träff :(

Hej.
Jag tänkte ha en panfu träff i helgen men tuvär så är jag bortrest då :(:(:(:(:(:(
De värsta är att jag troligtvis kommer missa maskeradfesten som Ella pratar om :(:(:(:(:(:(
Men om de är på Lördag och inte Söndag så kommer jag troligtvis dit :D:D Hoppas jag :( Jag lovar inte att jag kommer men jag hoppas att jag gör de.
Men man ska ju klä ut sig till en filmroll. Hmmm... Vem ska jag vara?
Kanske penny från bolt. 5 minuter senare: De fans inte kläder för att vara hon.
Vad säjs om ariel? Den lilla sjöjungfrun. 5 minuter senare: Lite tråkig. Men jag är hon tills jag kommer på någon annan.
10 min senare: Nu kom jag på en :D Snövit :) Men äftersom de redan fins en snövit´s dräkt så får jag ta en annan fresyr och skor:
                                 
                                  Hoppas jag kommer :(

Postat av: Ola991

Jag kommer! Vet ej vad jag ska vara vad tycker du?

2010-04-19 @ 21:01:07
URL: http://olapanfu.blogg.se/
Postat av: amandaseh

neeej,jag är ingen gp!!!:( jag kan inte ha nån kostym med aja okej jag får väll ta min kappa jag fick är jag hade spelat amaluras kärleks historia :S

2010-04-21 @ 20:09:46

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0