Mitt största fän?

(Jag vet hur "Fän" egentligen stavas men jag stavar de så.)
På sista tiden har några skrivit att de är min blogg´s största fän.
Men då kom jag på: Vem är min bloggs STÖRSTA fän? 
Om du är en av dem som tror är mitt största fän, Skriv en kommentar på dehär inlägget och skriv vaför du är mitt största fän.
Den jag tycker har skrivit bäst och är mitt största fän (enligt mig) vinner.
Sen så kommer jag att ha en privat panfuträff någon gång med den som vinner och jag kommer att intervjua den pandan också.
Vinnaren kommer även att visas upp i bloggen på ett inlägg och vinnarens egen blogg eller valfri hemsida kommer att komma bland mina länkar. 
Jag kollade på lite tidigare kommentarer och Amandaseh och Glassen26 värkar vara några av de tävlande Men ni måste ändå göra ett bidrag för att få vara med...

Lycka till

Postat av: adnan_von_panfu

hej lomise :) ja älskar din blogg och fin ny bild du har fått :D ja e din största fän för ja gillar din blogg och din panfuträff e superkul och snälla ja e din största fän! tro mig! hoppas du tycker att ja e det. ses nån gång

- adnan_von_panfu :)

2010-04-20 @ 20:18:54
Postat av: Momo4

Hej Lomise jag älskar din blogg jag är dett största fän jag älska panfu,the sims 2 och 3 och du skriver så intresanta saker om allt och du skriver mycke oftare än pomis och pinvin olivia hon har typ inte skrivit på två månader jag ällskar din blogg så mycket



MvH// Hjärtliga häsningar Momo4

2010-04-20 @ 20:20:48
Postat av: Ola991

Hej jag älskar din blogg! Du är såå bra på att sätta ut smailysar(elr hur det nu stavas) Dina bilder passar perfekt! Och dom som du har tagit själv är jätte fina!! Du är cool! Du är bra på att sega vilka lekar vi ska ha på panfuträffarna! Du har coola kläder!!! Och du är bra för du skriver mycket på din blogg! Du skriver passande saker! Du är så cool! Och du väljer bra ställen att ha träffarna på! Du har en snygg träkoja!



Ola991

2010-04-21 @ 12:02:54
URL: http://olapanfu.blogg.se/
Postat av: Viggostig

Hej Lomise!Jah gillar dig blogg för att Jah läser din blogg väldigt ofta för den är seriös,Du skriver mycket roliga och coola saker. Dina Sims 3 videos är jätte häftiga! Jah gillar den med kokobom smurf!!

Du ger bra tips och är en bra bloggförebild! Jah har varit på några av dina Panfu träffar, men jag vet inte hur man utmärker sig så bra. så det vore jätte kul om jah fick träffa dig utan alla andra skrikande fans! Jah e ju oxå en av dom, men jah ska försöka hålla mig! Till en bra och söt Lomise :) från Viggostig (Elin 12år) OXO PS: Det kanske inte låter som om jah e ditt största fän, men jah har som sagt lite svårt att utmärka mig. :)

2010-04-21 @ 14:55:10
Postat av: godisbiten

hej jag har läst din blogg sedan du starta den den är såååååå!!!!!!! bra och dina tema fredagar är ochså bra jag är ditt största för du är så coll och alting dina bilder är så himla snygga och du visar stil på allt jag tycker du är så snäll till en bra och söt lomise .....FRÅN DITT STÖRSTA FAN

2010-04-21 @ 15:06:12
Postat av: Ezzia

hej jag är ditt största fan för jag tycker dina panfuträffar är roliga (fast jag bara vart på en) du skriver så bra inlägg

jag läser din blogg så ofta jag kan och det är alltid kul att läsa den och du hittar alltid på bra grejer att göra på panfuträffar /ezzia

2010-04-21 @ 16:06:58
Postat av: Anonym

åååååååå,yes nu kan jag äntligen säga hur det är!!! ;) jag tror att jag är ditt största fan hehe för att jag är inne nästan varje dag och kollar om du har skrivit nått nytt :) .jag är ditt största fan för jag tittar varje dag om du har skrivit nått nytt,du skriver så posetivt och intressant tycker jag alltså XD .din blogg är bra för att du har med många bilder och årdnar många panfuträffar och det är ju kul att pandor får glädje till att vara med på den bästa bloggen!!!;) men jag har aldrig fått chansen att vara med :( hejdå

2010-04-21 @ 16:24:33
Postat av: Stella17

Till Den Fantastiska BloggSkrivaren (TRUMMVIRVEL)

Louise/Lomise!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag älskar dina panfuträffar!

Dom är roliga och det är alltid kul att träffa dig!

Jag läser din blogg varje dag och jag tycker du gör jätte bra inlägg!

Det skulle vara JÄTTE kul att få bli intervjuad!

Men jag skriver inte bara fina saker för att få bli intervjuad!

JAG ÄLSKAR VÄRKLIGEN DIN BLOGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och din panda är jätte fin och du är jätte fin på riktigt!!!

Och jag ÄLSKAR TF (Tema Fredagar)!!!!!!!!!!!!!

Till Den Bästa Blogg Skrivaren....(TRUMMVIRVEL)Lomise/Louise

Från Stella17!

Ditt största fän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-21 @ 16:24:41
Postat av: amandaseh

hehe det är från mig det brevet över...hehe

2010-04-21 @ 16:25:55
Postat av: Stella17

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-21 @ 16:28:48
Postat av: Jippi

Hej! Jag heter Jippi och har funnits i panfu sen december förra året och jag är ditt största Fan! Du undrar nog varför och et ska jag berätta nu. När bloggarna kom till listan så tittáde jag på din blogg och sen dess har jag följt bloggen varje dag och varför jag gillar bloggen är att du skriver så bra och att man längtar efter nästa inlägg. ´Designen imponerar mig och man undrar hur en panda kan göra så bra. Jag tycker det är kul att man har så mycket att välja på och man har aldrig tråkigt. Du har också bra klädsmak som har inspirerat mig att skapa egna stilar. Din blogg äger!!!! XD

2010-04-21 @ 16:30:28
Postat av: Jippi

Jag glömde skriva min blogg som håller på att designas så jag har inte hunnit skriva just det jag har en tvilling som heter asard bara så du vet. XD

2010-04-21 @ 16:33:50
URL: http://panfutvillingar.blogg.se/
Postat av: Jippi

Det finns fler saker jag vill säga mina intressen är panfu, din bloggg, panfuträffar, temafredagar och the sims ,1,2,3. Och om jag skulle vinna skulle jag bli överlycklig och tro inte jag fjäskar jag älskar din blogg. Om jag skulle få en intervju med dig skule jag inte fatta det för jag försöker alltid hitta dig i panfu men misslyckas.

2010-04-21 @ 16:38:54
URL: http://panfutvillingar.blogg.se/
Postat av: idoda01

Hej Lomise! Jag gillar din blogg för du ger fusk-saker, skriver bra, (vill inte skriva svärord eftersom fän som du säger betyder ju FANta!=D)du har bra saker och skriva, du hjälper dom som behöver, du skriver ofta m.m.. OCH DU E TOPPEN!!!!!!!! =D Och jag vill JÄTTEGÄRNA att du ska kolla in min blogg! jag har skrivit lite ibland och mycket ibland! =)



Håll höjd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ida (idoda01)



p.s: Jag har blivit panfus egna Hannah Montana! jag frågade max och han sa ja!!!!! =D =D =D =D !!!



p.p.s: Hoppas jag vinner!!!



hej då!!!

2010-04-21 @ 16:43:49
URL: http://idodapanfu.blogg.se/
Postat av: Silja

Hej Lomise! Du var den första pandan jag blev beronende av! Du är alltid snäll och vad duän skriver blir de bara rätt! RÄTT säger jag! Ibland vill jag säga till dig när du stavar fel men de går para inte du är FÖR snäll! Jag har ingen livlig fantasi alls! Men jag vill att du ska förstå de och inte tycka att jagg dramatiserear! Här är en liten namnlek till dig :D

L Livlig fantasi

O Oaccepterar dumma saker

M Mitt största fän

I Intressant

S Superbäst

E Eftertänksam

De va min lilla namnlek :D Har en om mig också:



S Supertönt

I Iriterande

L Lomises största fän

J Jousepaket xD

A Absolut sämst

Älskar dig lomise D; Kommer alltid älska dig och din blogg! (även om jag suger) Från ett stort svin till en ängel :D

2010-04-21 @ 16:52:05
URL: http://siljacoolpandan.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

snälla lomise tro mig! ja e din största fän! ja vill va det, ja e mycke mer fän en dom andra! så snälla för min guds skull sig att ja e din största fän!!!!!!!!!!!! snällaaaaaaaaaaaaa! ja kommer bli ledsen om ja fölårar! ja vill bara säga saningen lomise så om du vill lysna på din goda hjärta, så säger den att ja e din dtörsta fän, du e: rolig,smart,bra på bloogandet,snäll mot mig och andra, och ja gillar dig som kompis! :) så välj mig

2010-04-21 @ 17:19:33
Postat av: amandaseh

hej lomise det brevet utan namn var jag (amandaseh)hehe jag var sååå ivrig att jag glömde att skriva mitt namn!!!hoppas att du förstår vad jag menar lomise för jag är ditt största fan och jag har aldrrrrig blivit intevjuad!!!!

2010-04-21 @ 17:35:56
Postat av: amandaseh

hej jag är ditt största fan för jag är amandaseh det var jag som råkade missa att skriva mitt namn :S så du bara vet



//amandaseh(ditt fan)

2010-04-21 @ 19:52:13
Postat av: henrik

jag är dit ssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttööööööööörrrrrrrrrrrrrrrssssssssssssssssttttttttttttttta ffffffffffffffffffffffffffffäääääääääääääään

2010-04-22 @ 06:44:11
Postat av: adnan_von_panfu

hej lomise :D ja vill bäretta en saga till dig, en kort asså: det va en gång en flicka som heter lomise

hon har en vänner som heter adnan_von_panfu och dom lekte hela tiden, en gång såg dom en varulv!!!!!!!!!!!! då skrek adnan att de va en varulv där! båda sprang hem! sen såg dom på tv att varulven va tillbaks! va? sa adnan. DÅ! KOM VARULVEN IN I KOJAN! MEN SOM TUR E ATT LOMISE HADDE EN PISTOL OCH HOTADE HONOM! pistolen va från en granne. och nu sprang varulven hem till leskiga skogen och adnan och lomise kunde leka vidare :D

2010-04-22 @ 06:59:04
Postat av: adnan_von_panfu

hoppas ja vinner för ja e din största fän :)

2010-04-22 @ 07:00:39
Postat av: PandaRebban

Hej Lomise!



Jag tycker att jag är din bloggs största fan för att jag läser den varge dag nästan och jag tycker du värkar rolig, intersant och så.



Du värkar varen bra tjej skälv är jag också en tjej, en tjej som gillar din blogg.



Kramar PandaRebban :) <3 -->

2010-04-22 @ 16:52:52
Postat av: Xoee

Jag säger inte att jag är ditt största ''fän''

men här är några andledningar till varför jag läser

denna blogg. 1.Det är intressant information. 2.Det är kul att läsa den. 3.Du är bra på att skriva.

4.Sen jag har börjat läsa denna bloggen, har jag startat en egen! :) Tack för det Lomise! Hejdå!

/ Xoee - 11 år

2010-04-23 @ 16:56:46
Postat av: sungamas

Jag älskar din blogg :D Jag därför är jag dit STÖRSTA fän men asså din blogg äre så intressant!!!!

Så jag hade tänkt att jag är ditt största fän!!!!!! Hej då! Chineling vitlöksring!!!! Smäll smäll godkväll!!!!! Håll Höjd!!!



sungamas (Ditt STÖRSTA fän!!!!)

2010-04-23 @ 17:17:52
URL: http://juliapandansblogg.blogg.se/
Postat av: Eira8

hej! jag är ditt största fän för att;:

jag bara är det din blogg är jäte bra för att du skriver om masa saker inte bara om panfu!

jag skule väldigt cväldigt gärna träfa dig på panfu och väldigt väldigt gärna bli interjuvad snälllllllllllllllla!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-23 @ 20:33:50
URL: http://http

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0