Panfu idag

Julia39 undrar hurman får rosa deadem, de fins ju inte i kattalogen längre.. eller ;)
Jo, man kan köpa de i kattalogen men man måste kunna ett litet fusk :)
Man bara klickar på fotot med pandan med de rosa deademet på sig:

Om du vill ha de rosa demet, kläningen eller skorna så klicka bara på motsvarande plagg på bilden. Lätt va :)

Innan så fanste blåa klänningar också men de tog bort de, undra varför :S
Som tur var köpte jag de blåa deademet innan de togs bort :D

Idag är de ju leveldag och jag tästade de nya levlarna :D

Den ena är som de gröna molnet fast man är vit och den andra är en ny dans.

Idag träffade jag Silja_Cool
Vi dansade lite.
Hon är dagens panda :)




Har ni tänkt på att de inte kommit nått nytt spel på länge?

Äntligen kan man ladda ner låtarna från sina jukeboxar :)


Postat av: julia39

tack lomise! jag har också dom blåa eller iallafall diamdemet men tack tack tack du vi träffades ju på den första panfuträffen och jag vill gärna träffa dig igen;)en gång var du inne men då var den serven full:( nåja tack! och hoppas vi ses:)

//julia39

2010-05-01 @ 08:19:13
Postat av: Silja

Tack, jag trodde inte jag skulle bli dagens panda :P Kul iallafall. Du blev helt chockad varje gång jag fixade kojan xD Önskar vi kan träffas fler gånger, som så många gånger förut , bara du och jag helt oberäknat!



// En lycklig ♥Silja♥

2010-05-01 @ 10:50:39
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: Annonym

Funkar detta fortfarande ???

2012-05-20 @ 09:56:41

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0