Ska jag ha tävling?

Hej
Jag har kollat igenom era bidrag
De är värkligen många Jag tror jag vet vem sov ska vinna
Men nu är de så att jag funderar på om jag verkligen ska ha tävlingen
För ni som förlorar kanske blir ledsna och inte läser min blogg mer :( Så om du är med i tävlingen så skriv en kommentar här att de är ok om du förlorar
För om inte ni respekterar ett nederlag och ni slutar läsa bloggen för att ni förlorat så kanske jag tar bort tävlingen :(
Så skriv på en kommentar att de är ok om ni förlorar
Men om de nu är så att ni skulle bli helt förstörda om ni förlorar så får ni antingen hoppa av tävlingen (Skriv isåfall de på en kommentar) eller så får jag ta bort den.

Postat av: Ola991

Jag tål det =D

2010-04-22 @ 14:15:20
URL: http://olapanfu.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

ja så klart man förlorar :) men alla vill ju just vinna men ja vill bara veta att du tycker att ja e ditt största fän. men ja bryr mig absolut inte om ja förlorar, men ja vill ju vinna :D ha så bra lomise :D

2010-04-22 @ 14:24:27
Postat av: Viggostig

Det är såklart man blir lite ledsen men alla kan ju inte vinna! Alla är ju verlkigen STORA fan och det är säkert svårt att välja.. men jah gör inge stor grej om jah förlorar.. men det skulle ju va kul att vinna ;)

2010-04-22 @ 14:39:33
Postat av: Ezzia

det gör inget om man förlorar vell

2010-04-22 @ 16:08:58
Postat av: PandaRebban

Hej Lomise!



Jag kommer litte sent men jag vill vara med i tävlingen!



Jag tycker att jag är ditt största fan för att: jag kollar din blogg varje dag men ibland hiner jag inte komentera det!



jag tycker du värkar vara en härlig tjej av det jag har läst du värkar också rolig och påhitig och en dröm för mig sen jag hita din blogg är att få träfa dig inte bara på panfu utan ivärkligheten också fast jag viste att det inte går så vill jag det endå och jag skulle jette gärdna vina men jag kan ta att förlora!



Kramar PandaRebban:) <3 -->

2010-04-22 @ 17:05:50
Postat av: Silja

Inga gillar att förlora! De är kul att vinna särskilt på ensånhär sak, men såklart jag tål de!!



Hejdå Kramar Silja

2010-04-22 @ 17:38:40
URL: http://siljacoolpandan.blogg.se/
Postat av: amandaseh

hej lomise,det är amandaseh!!! :) jag tål att förlora men det blir ju super kul om jag vinner eftersom jag aldrig har fått nån intevju eller vara med själv på en endaste blogg!!! :( men alla kan inte vinna som min förra lärare (tina) sa:att gå framåt i livet är som att gå framåt på en grus väg...den är inte helt jämn och livet kan också ha lite hinder ibland...ingen kan gå en helt jämn grusväg och ingen kan få och göra allt de vill i livet men gå ändå vägen fram och je aldrig upp även om det är svårt ibland.det tina sa är som att man kan anmäla sig till en tävling men kanske inte vinna...man ska inte bli sur och deppig om man förlorar och tänka:jag är värdelös!!! gå ändå frammåt det finns ingen jämn grusväg...tackar tackar för mitt tal :D //amandaseh

2010-04-22 @ 19:00:29
Postat av: Stella17

Man förlorar man vinner.......

Men jag tål att förlora!

Hoppas jag och mina kompisar Linnea (vet inte va hennes panda heter om hon har en)

Lovisa ( Tror inte hon har nån panda)

Och Ida ( Svanprinsessan )

Vinner Talang jakten på min skola imorgon

hoppas alla håller tummarna för mig och mina kompisar!

2010-04-22 @ 20:43:30
Postat av: fifun

jag skrev lite sent men får jag vara med och det är okej för mig att förlora

2010-04-23 @ 05:29:05
Postat av: godisbiten12

det är okej om jag förlorar

2010-04-23 @ 07:51:42
Postat av: Xoee

Nej, jag blir nog inte ledsen, men kanske besviken.

Jag kommer ändå fortsätta läsa din blogg.

Ha det gött!

/ Xoee - 11 år

2010-04-23 @ 17:01:38

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0