Världens dräckt ide

Nu har jag kommit på den bästa dräkten nånsin :D
Jag ska vara... Föresten, de säjer jag inte. Ni får se på min PARTY PANFUTRÄFF! :D
Men jag kan ge ledtrådar: Hon har 2 egna filmer och är biroll i 2 andra filmer
De är någon gång idag. Vi säjer klockan 6 och ifall ni inte ser mig där så kommer jag skriva här att de blev ändrat.
Träffen är på pandaisa på terassen / i slottet och där är de då träff. Sen äffter alla frågor och alla träffgrejer äfter en halv timme så går vi till bollywood där vi festar med de andra pandorna. Om de skulle vara fullt, eller många inna så byter vi till bollyland. Då skriver jag de här. Så om de är många pandor inne så är de bara att gå in på min blogg igen och kolla om de de är ändrat.
//Lomise

Postat av: pompomkitty

jag träffade dig på panfu nyss och jag vet vem du var utklädd till........ säger inte!

2010-04-23 @ 16:15:16
URL: http://pompomkitty.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0