Borta en vecka

Imorgon åker jag till skåne en vecka :(
Och jag vet inte om pappa kommer ta sin dator :(
Men han har låvat att jag ska få gå in på internet-cafeé någon gång ibland :) Men jag kan inte ta kort då om jag går in på panfu.
Men jag hoppas att jag kommer pappa kommer att ta med sin dator :)

Jag kommer att vara i helsingborg så om någon av er bor där så hoppas jag att vi ses :D

Postat av: Pomis_10

Ohh vad kul!

Varför la jag till Ohhh!?

xD Jag menar:

Vad kul att du ska åka till skåne!

Haha ha så kul!

2010-08-04 @ 20:19:40
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Stella17

Jag kan inte spela sims 3..:( :(

När jag trycker på Spela Sims 3 "knappen" blir bilden svart och Sims 3 stängs av och jag kommer till baka till grejen där man trycker på Spela Sims 3 :( :(

Har du hänt så för dig någon gång?

Jag vill ju så gjärna spela Sims 3!!!

Men jag kan inte för det blir så varje gång jag försöker.:(

2010-08-04 @ 21:33:28
Postat av: Stella17

Oj, Jag menade: Har Det hänt så för dig någon gång.

Hoppas du vet något jag kan prova :)

Men, jag tycker det är väldigt skumt att det händer varje gång jag ska spela.

Jag har inte ens fått prova spela!

För det funkar ju inte.

Och imorgon ska pappa ringa till EA.

Ja, Det var så att vi laddade ner från EA´s spel affär på nätet.

Hoppas du har någon lösning.

Annars får jag komma på en lösning själv. :D

2010-08-04 @ 21:38:22
Postat av: Stella17

Och hoppas du har kul i skåne! ;)

2010-08-04 @ 21:39:11
Postat av: Amber_sweet

Trevlig resa! ^^

2010-08-05 @ 09:15:37
URL: http://ambersweet.blogg.se/
Postat av: Apan00

ha en bra resa

2010-08-05 @ 09:41:21
URL: http://panfuangel.blogg.se/
Postat av: amanadseh

BWAAAAAAAAAH!!!!!!! :´( VARFÖÖR, Varfööööör, snyft!



Ska du inte blogga på en hel vecka, bara ibland!?!?



Det är SÅ ledsammt!!!XC Men kul förn dig!snyft:´)



aja, jag som hade tänkt att du skulle vara med i våran tävling men...Kan du kanske ändå vara med???(jag säger det snabbt så att ingen avbryter mig)

heeeeeeej dåååååååå ! Nu ska jag gråta och sörja för att min bästa bloggare är bortrest... BWAAAAH! :´C

2010-08-05 @ 13:36:36
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: rebeccus

hej hej på dig din tjej! haha!

hej lomise! såg videon du var med på! :D

hur gjorde du din blogg och vilken sida är ditt förslag! från pandan Rebeccus!

2010-08-06 @ 12:36:18
Postat av: rebeccus

såg att du gilla kick off! me to! i love manga and anime! :D

din bästa kompis hette ju pommi då ska jag berätta vad min heter pikaflame heter min!

2010-08-06 @ 12:41:07
Postat av: sassi123

jag har också varit i helsingborg spelar du fotboll eller och isåfall har varit på eskilcupen???

2010-08-10 @ 13:47:21

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0