Inte så lätt

Att vara pandastjärna är inte så lätt ;( Många tycker att jag skulle ha tackat nej till reklamfimen och de sprids rykten :( Jag känner mig lite deppig för de :( Men jag ska försöka att inte tänka på de :) och vara glad för att jag är på tv :D Och jag är 100 på att de som säger så inte skulle tackat nej själva ;)

Men de är en konstig grej på kommentarerna på de inlägget där videon är på, på Ellas blogg:

  • Lomise Says: Your comment is awaiting moderation.

    Hej på er alla! hehe kul att ni gillar videon Jag viste inte att Ni kommenterade så mycket Max,Ella
    Kul att ni gör det jo jag kommer nog på Mötet men jag lovar inget jag har så fullt upp men ska försöka !
    /Lomise!

  • Lomise Says: Your comment is awaiting moderation.

    Hej alla, kul att ni gillar videon, mindre kul att några är lite ledsna på mig
    Men humöret går nog upp…. Jag ska försöka komma med på mötet det lovar jag Man kan inte säga att man inte kommer utan att försöka Ha en bra kväll alla pandor och sluta aldrig hoppas på något Drömmar kan gå i uppfyllelse Vi ses snart igen det lovar jag /Lomise

    De kommentarerna väntar på att publeseras men de har inte jag skrivit! Men jag är säker på att någon på panfucentralen har de, så jag är lugn :)



  • Postat av: Anonym

    Heej Lomise!

    Din blogg bara ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    det var kul att träffa dig!

    :) lulis1

    2010-08-04 @ 19:46:41
    Postat av: Pomis_10

    Förlåt Lomise..

    Jag menar inget illa men du måste förstå att jag är lite ledsen över att inte jag fick vara killen..

    Förlåt om jag sårat dig..

    Föressten kan du kolla min blogg?

    bestpingvingirl.blogg.se?



    P.S: FÖRLÅT IGEN!

    2010-08-04 @ 19:56:33
    URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
    Postat av: vik

    Förut när Olivia var känd, var hennes min favorit panfu blogg, men nu är din det!

    2010-08-04 @ 21:09:43
    Postat av: Pandania00 PRV

    Hej hej Lomise! Jag hoppas värkligen du och alla andra kommer på mitt möte i morgon. Jag såg att Ella och Max svarat på den! Jag är så glad! Om alla har tur tar jag ett kort :) Kram Pandania00

    Ps! Jag har skrivit Pandania00 PRV för att jag ska vara ledare i Panfu Räddar Världen :D

    2010-08-05 @ 15:54:38
    Postat av: minibjorn

    hej Lomise! jag ville bara säga grattis, att du fick vara med i en reklmfilm. det måste ha varit jätte coolt :D :D :) vilken lyckost!! :) men det är konstigt att andra är avundsjuka och sprider ryken om dig. men jag är bara glad för din skulle, hälsa gärna på mig i panfu :) :) hejdå kramar minibjorn :)

    2010-08-06 @ 13:14:25

    Kommentera~

    Namn
    Remember?

    E-post (visas inte)

    Bloggadress



    Trackback
    RSS 2.0