Saknar i Panfu :(

Förr i panfu så var de några saker som jag särskilt saknar. Jo, förr så kom det upp en liten träningsvideo när man spelat en halvtimme i sträck :) Den saknar jag.

Sen saknar jag också när man gjorde sin panda, då fick man välja villken färg man skulle ha från början. För man blir svart från början nu va?

Och så var de så att alla tjejer skulle vara rosa och alla killar skulle vara blå ellerr svarta. De bara var så. Om man inte var så så blev man utfryst.

Jag saknar också när de blonda håret med den svarta hatten var högsta mode. Jag tycker den fresyren ser ut som en banan ^^


Och när de var supercoolt att vara på level 15. Ingen var högre :D

Ja, så var de förr :P

Postat av: Ragdoll

ja eller när alla hadde de gula balong hattarna!



PS. jag kan inte kommentera dina tidigare inlägg :(

2010-08-04 @ 11:05:32
URL: http://sopbubblor.blogg.se/
Postat av: AlmarEnoir ✿

min kompis har berättat det för mig :)

2010-08-04 @ 11:36:48
URL: http://almarenoir.blogg.se/
Postat av: Blunk

Jo jag saknar det också, lixom förut i Panfu så var alla snälla, okej inte alla, men alla gick runt och chattade! Och var glada! Också var kläderna så himla ursnygga lixom det var inte exakt mode utan trevligt mode, sen var dessutom kartan mkt mindre och trevligare. Sen var äventyren kluriga och man hade riktit riktigt riktigt bra vänner då, men nu så har alla typ slutat! Som min farfar Aaako!

Som i nutida Panfu pratar man knappt och det kommer konstiga prylar och alla är gp, och nu om nån säger nått så är det ju typ för att vara elak elr nått!

Oj förlåt att jag skrev så mkt!

SeS ;)

2010-08-04 @ 12:10:32
URL: http://Har ingen blogg...
Postat av: Jacko

Hej Lomise! På vilken sida/program gjorde du din header??! Snälla svara! min blogg är www.pandanjacob.blogg.se !



Har'e/Jacob

2010-08-04 @ 15:51:54
URL: http://pandanjacob.blogg.se/
Postat av: fuckyou

jävla idiot du e så jävli att du ens år finnas på panfu... fuckyou

2010-08-04 @ 16:01:47
URL: http://panfufriend.blogg.se/
Postat av: Emmy_10 ♥

Men hörru!!! Du sista som det står fuckyou på, är det Bluble??

2010-08-04 @ 16:04:58
URL: http://klaracoolsblogg.blogspot.com
Postat av: Emmy_10 ♥

Nope, Warcraft är det! Fuckyou är warcraft! ta bort den kommentaren Lomise!!

2010-08-04 @ 16:05:40
URL: http://klaracoolsblogg.blogspot.com
Postat av: xDD

Heejsan!

Lomise du har världens dåligast ryckte av många i panfu!

Dem säger att du är självisk och att du kunde tackat nej till att vara med i reklam filmen dem säger att du ville bara ha all uppmärksamhet.

Dem säger Jag tänker blocka Lomise hon är så självisk!

Men så tycker inte jag!

//xDD

2010-08-04 @ 16:11:35
Postat av: Vilva

Ooops!



Förlåt mig, jag skrev fel för ett tag sedan. Kawaii är ju en stil!

Det visste inte jag... Fötlåt... Men du! Köp senaste Julia (Tidningen)

för där står en massa om japanska gatustilar och sådant som du och jag och flera tkr om! :) Det är nästan så jag tvingar dig, så bra var det nummret! xD Och på sista sidan är det en littlest pet skop VIP tävling! OCh en intervju (stavning??) med foki!! :D

Såå, ja det är ett av mina favoritnummer av julia! :)

2010-08-04 @ 16:20:50
Postat av: Mimmi748

Hejsan Lomise!

2010-08-04 @ 16:27:44
URL: http://mimmi748.blogspot.com/
Postat av: Mimmi748

Ojj jag hann aldrig skriva klart ;-)

Aja jag har också sims 3 =D

Och det finns en fusk kåd så din sim familj får jätte mycket med pengar =DD O kåden e :

motherlode



///Mimmi748

2010-08-04 @ 16:31:03
URL: http://mimmi748.blogspot.com/
Postat av: ackeee

jag har the sims 3 också

2010-08-04 @ 18:16:32
Postat av: Mimo99 Fast jag hette Ben3 på den gamla tiden

Hej jag saknar också gamla panfu det liksom var goare nu försöker dom nå upp till ennu bättre tränings pandanvar väldigt söt

2010-08-08 @ 07:32:54
URL: http://pingpan.wordpress.com
Postat av: skottxz

2010-12-04 @ 20:54:28
Postat av: Jennacoling

Jag började spela på panfu för en månad sen och det verkar ju som om panfu var mycket bättre förut... jag önskar att jag hade spelat då... :(

2011-03-27 @ 17:19:12
Postat av: Nassa

Heeej...

Förr i tiden kunde man bjuda in pandor det kan man inte nu.Det är endo rätt rolit men nu kan man inte nå sinna komptsar på panfu lika lätt.

Jag började spela för 43 dagar sen.Jag spelade 2 till 3 ungefär ett och ett halft år sen. Nu Spelar jag för att jag trötnat på stallet.se howrse och dom nåra anndra tipsa mig att börja spela igen jag var tveksam men nu är jag där igen helt förvånad på

alla förendringar........Jag är inte lika aktiv som jag var på gamla panfu.Jag myser med familjen min älskade familj är i stallet är med kompisar det är bara nån gång på helgerna förmiddan en halvtime

eller nåt.jag gör egna spel Kodu game lab och html skriver en bok mailar skriver dikter ja mycker förutom att spela mina kompisar tycker jag är knäpp eftersom jag bara är 10år snart 11 och knapast spelar på datan..Håller på med Msn japp det var allt för mig"Bay"!!!MVH Nassa

2011-04-27 @ 16:48:43

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0