Skolan idag

Hej!
Innan jag börjar skriva ska jag visa er ett roligt päron XD

Idag i skolan var vi på en strand om ligger nära skolan :)
Det var ingen skola, utan bara alla i klass 6-9 var på stranden och gorde kul saker :D
På min skola är inge gängen i ålder... det fins inget "du är för liten för att hänga med oss".
När jag gick i 1'an var det inget "du är för stor för att göra det och det" häller men det fins nu :(
Först kom jag och mötte min kompis på skolan när jag var påväg. Sen väntade vi på stranden i typ 5 min och så kom det några kompisar + 2 "hjälplärare". Sen väntade vi i på lärarna men de kom 40 minuter för sent XD Tur att hjälplärarna var där :)
Sen gjorde vi lite kul lekar... en lek per person var det... jag var med på en att man skulle säga: KvistlösKvastSkaft eller nått sånt så många gånger som möjligt :P Jag van!

Äta gelebjörnar med bestick:


Bygga sockertorn:


Hålla bollen i luften (den andra som var med trixade och den på bilden höll upp den så ;p Fusk! ;p):


Sen badade vi! Några av oss simmade ut till en flotte och alla ställde sig på samma ställe XD Så den tippade!! :DXD Flera gånger! :D:P

Sen åt vi och lite så... sen slutade vi! Kul andra skoldag :D
Förutom att min kamera gick lite sönder ;(



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0