Julklappar idag!

Hejsan! Vi tjejer i klassen som umgås mest gav varandra klappar idag :D
Det jag fick:

Det stora gosedjuret fick jag av Treeo och hon har gjort den i slöjden :P
Jag fick även nagelacket av henne. Den lilla
Kortet och den lite större nögelacket fick jag av... Grrrr! Hon har inget panfunamn! Grr! Aja. På kortet stod det:
Till Louise. Hoppas du får det du vill ha i julklapp, troligen mycket rosa! Eller? Kram o puss
Katten fick jag av Ragdoll ;)
Julkulan och fjärilen fick jag av Bambupa :)
Lunie har vi inte fått någonting av... än ;)

En av de roligaste sakerna jag gav bort var ett gosedjur med extremt go' stoppning!!
När vi visade killarna fick en av de frispel och tog den så vi fick jaga han öven halva skolan :D Men det var på skoj. Ínte så att han skulle sno den ;)

Den ser såå läskig-söt ut!!! :D

Det var sista dagen så vi pysslade :):

Det står Gott nytt JUL på korten X)
För jag gillar den låten som "Bananen" gjort X) Fast musikvideon har jag inte sätt och tänker inte se den. Tror jag inte kommer tycka om den mera då XD

Bambupa tog med sig julmust idag :D Vi bestämte att varge Fredag ska någon ta med sig en läsk :D Till maten :) Det kan vara vilken som hälst bara den är läskig eller skum ;p

Jag var med i en tävling på:

Jag vann!
Hon går i Maxijontes klass så...
Jag vann ett par örhängen som ser ut som tärningar :D

(Hennes bild)


Senare blir det Julavslutning!!!

Postat av: Eliwn

Sån katt har jag på riktigt! :)

2010-12-20 @ 16:52:27
URL: http://theeliwn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-20 @ 22:41:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0