Köpte igår

Igår var jag, mamma, pappa i nordstan' i göteborg :) Jag hade ingen vinterjacka så det behövde jag köpa... och en ny mössa... och någon tidning på engelska så jag kan träna engelska... Det var planen från början

Dethär blev det:

Mössa, Jacka, typ handskar :)
Mössan köpte jag för att min favorit-mössa är borta :(:

Men den nya har samma matrial, finare rosa (tycker jag) och har samma märke som en av mina kepsar ;)

Och:

Två par högklackade skor :D Mina första :D Mamma tyckte jag behövde ett par att träna men jag ville ha båda så jag fick det ;p Fast det var väldigt svårt att få båda :S Fick säga massa saker för att få dem. Typ att jag måste ju träna med några tunnare och tjockare klackar och några högre och några kortare ;) Och sånt :) De svarta har en klack med 10 cm och de med guldstjärnor har 9 cm

Jag är inte så väldigt bra på att gå i högklackat :S Jag ramlade nästan när jag skulle prova xD Men det jobbigaste är att vara rak i ryggen :S För att gå med böjda ben och böjd rygg ser skumt ut :P Fast i och försig så blev en modell känd av att gå helt fel men det är nog inget man ska försöka med ;)

När vi var där ville jag ha MBT-skor men eftersom det är vinter så tyckte mamma att jag inte skulle få några nu. Hon är sjukgymnast så hon tycker jag ska ha sånna för att träna min hållning ;)
MBT-skor är sånnahär:

Liksom rundad ;) Som att ha en gungstol som skor xD

Och så köpte jag några engelska tidningar på en kiosk som hade tisningar från andra länder :)
Min engelska lärare rekomenderade att göra det
Jag tog den som mest var lik den svenska Julia; J-14 :)


Nästagång ska jag köpa en på tyska, för jag vill värkligen lära mig det!


Postat av: Lawiny

jag kan tyska flytande...

2010-12-11 @ 16:09:38
Postat av: Tuva!/AC99

Hej!



Fett snygga skor jag gilla dom svarta mest! :DD



Kram Tuva/AC99! :love:

2010-12-11 @ 16:44:39
Postat av: Missy

Hihi jag köpte en tysk-tidning på pressbyrån en gång, jag fattade inte så mycket ^^ trots att jag går andra året på tyska, eheh

2010-12-11 @ 16:50:46
Postat av: Pidgeotto

Min bästa vän ruilo, hon kan tyska!

Hennes blogg: www.panfumastaren.blogg.se

2010-12-11 @ 17:18:36
URL: http://panfupid.blogg.se/
Postat av: meno

jag kan räkna till tre på tyska seja ......... och kan säga svin....... på tyskaXD tre på tyska:ein zwei drai

2010-12-11 @ 19:54:17
URL: http://pandameno.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0