Nobel fest!

Hej. Förlât att jag inte skrivit sâ mycket idag :( Var och shopade. Skriver omm det imorgon ;) Igâr fick ni höra om min coola dag men det var bara skoldagen. Dagen blev bättre :D

För vâran skola hade vâran egen Nobelfest :D Lunie vann 2 pris i rad :O Mânga vann 2 men dâ var det mest i sânna saker som man gjort i grupp (band) och/eller fredspriset som alla fick rösta pâ vem som skulle vinna. En kille och tjej per klass. (Vi var 4 klasser typ)
Jag vann inget :( Men det gör inget. Lunie vann pris i 1:Bild och 2:Litratur (en novell) :) Och Bambupa vann fredspriset :) Fredsprisen skulle gâ till dem som var snällast (kan man säga väldigt kortfattat;))

Alla som deltog i musik fick spela upp och typ alla var värkligen bra :D:D:D Det var som att se pâ Idol eller Talang :D Pappa tog kort :D Sâ jag har alla bilder ;p Alla bilder som han tog tar 4,79 GB :bigeyes: Det blev över 800 bilder :bigeyes: Pappa tog även prortrett bilder men jag får inte visa alla som ni förstår ;) Några bilder:


En av de som spelade ;)




Svårt att hitta bilder på andra utan att visa ansikten ;p

Desert!! Det var hallonmoss med choklad :) Ser gått ut men mina dumma smaklökar hatade det! Dumma smaklökar!



Här är Lunie med sina två diplom och midaljer :D Jag har strukit över hennes riktiga namn och skolans namn


Jag och Bambupa :D (Hon har saga att jag får lägga ut bilder på henne. Och om inte så har vi båda lagt ut bilder på oss själva på våra egna bloggar och nästan alla vet ju att vi känner varandra på riktigt redan, så ;))


Och eftersom vi var där på kvällen så var vi lediga idag :D:D:D:D:D:D:D (Fredag alltså ;))

Postat av: Felicia

Hejj lomise =)



vet att man inte ser den komenterar grjen , men har fixat den flera gånger men den försvinner så småning om .....



vad heter bampupas blogg ??



kramizz FELICIA ♥

2010-12-10 @ 23:32:13
URL: http://thatsmeonly.blogg.se/
Postat av: Juliaplutt

Hej Lomise,

jag går på scoterna vi har ALLTID en nobelfest.

Det var en bebis (hon är 2 3 år vet inte om man kalar henne bebis längre) men i alla fall hennes mammas bil hade vält i diket (hon satt i bilen)

min mamma frögade vad bilen hade sagt bilen hade sagt sa hon: PANG!!!!!!

Sen söng hon bäbä vita lamm för alla bord snacka om att inte va blyg!!!

Sen gick jag och två till ner med henne hon fick en 5 kgs tränigs gräsimojs på tårna!!!

Hon skerk AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

hela tiden tills hon somnade!!

Det var min nobelfest!!!

Ha det bäst!!Juliaplutt:love:



2010-12-11 @ 09:36:03
Postat av: siik

svar, va väl inget ;) vem vill bli kallad häxa?

2010-12-11 @ 10:17:04
URL: http://panfusiik.blogg.se/
Postat av: JanneBanne

Hur gammal e du???? :D

//JanneBanne

2010-12-11 @ 11:12:00
URL: http://jannepanfu.blogg.se/
Postat av: lola100

På min skola har nian nobelfest, men får typ vanlig mat. En gång fick dom korv med bröd :D Men jag tror dom får liiite finare mat än korv med bröd nu för tiden! :D :D Pss... Vad söt Bambupa var, men ganska kort, hur lång är du och hon?

2010-12-11 @ 20:25:24
URL: http://kaninpanfulola.blogg.se/
Postat av: Bambupa

Den 5:e Februari klockan 12 på natten ska

jag komma och bränna ner ditt hus!

2011-01-31 @ 17:23:03

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0