Panfu idag

Ahhh! Bara 4 dagar kvar till jul X) !
Men innan jag säger vad man får i julkalendern så ska jag berätt en annan grej.
De har ändrat bli en nya panda grejen :O


Vad häftigt :D Fast lite dåligt att tjejerna har blåa ögon och killarna bruna :S Men bättre det än att ha gråa som innan (?)


Yes! Bra att man inte behöver gå utan kläder :D Fast lite dålig variation på hårfärgerna :S


Oooohh, Bra att de ger förslag om man inte kan ha ett namn som redan fins :)


Kul att de rör sig lite i mellan åt :P Kanske de skulle göra det på de nya profilerna? Alltså om det blir nya

Nu till luckan idag:
Man får ett recept :P

Och en stjärna till kojan :)

De ganska nya Ella och Maxbilderna är väldigt lika de gamla :O


Det är nästan bara örornen, nosarna och ögon-fransarna (på Ella) som är olikt. Sen är ju den nya bilden från när hon var 4 så man vet ju inte riktigt allt så är nytt ;)

Postat av: Pandania00

Får man kläder i pannfu om man skapar en ny panda då?

2010-12-21 @ 13:30:11
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: amandaseh

Jag tycker att det är dåligt! Jag fick inte vara gp för det var för dyrt nu har jag fått köpa kläder för egna pengar och nu får de som är nya välja kläder från gp-katalogen!! Jag har lixom bara baddräckter och fula dansdräckter medans de nya har fått välja egna gp-kläder gratis! Men vad jag ville säga var att Jag gjorde en ny header, helt till dina instruktioner sen skulle jag lägga in den, också helt åt dina instruktioner men jag har då ingen ny header! Vet du varför? Kan du hjälpa mig? Den där videon som han berättade hur man gjorde fattade jag inget av.

2010-12-21 @ 13:30:54
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: Kly84

Oj! Vad synd att det inte fanns när man gjorde en panda själv...

2010-12-21 @ 15:23:44
URL: http://klypanfu.blogg.se/
Postat av: millis:)

Jag tycker att det är fuskigt och dåligt för dom som redanhar gjort en panda. :(:(:(:(Som jag och dom som har det:(:(:(

2010-12-21 @ 15:28:46
Postat av: 13135

kan du göra min blogg litte popolärare så jag får många besök. när du har kollat den kan du väll rekomendera den :) :) snälla



//13135

2010-12-21 @ 20:15:22
URL: http://13135panfu.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0