South Park, Family guy eller Simpsons?

Omröstningen Vilken TV-serie är bäst? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa snabba enkäter!


Postat av: Ly

Vet inte vad jag ska ta :(

South Park är i alla fall sjukast.

2010-12-28 @ 18:28:32
URL: http://www.lypandan.se/
Postat av: karpan

Jag vet att det inte hör till detta inlägg men kan du göra Pompom sagan del 6 nu snälla jag hoppas så gärna att min saga kommer med

2010-12-28 @ 19:47:25
Postat av: Anonym

Simpsons såklart, fast jag tittar ju självklart på alla.

2010-12-28 @ 20:06:57
Postat av: Juliaplutt

Jag tog fel jag skulle tatt simpsons men min dator är lite knäpp tog family guy...

2010-12-28 @ 21:23:31
Postat av: pajpandan

Jag gillar mest simpsons! dom andra är lite "knäppa ;)"

2010-12-28 @ 21:56:12
Postat av: Corovaden

Simpsons of corse,Simpsons äger,wjälv är jag ganska lik Bart,gillar liksom och hitta på en massa (sjuka)saker,en gång starta jag en hel grupp som skulle göra (sjuka :P ) saker,liksom ågot i Barts stil :D ,Family Guy är för idiotiskt sjukt,och dom pratar för mycket om ** och **,det är väldigt onormalt,eller ja,det är ju egentligen inte tilåtet för barn under jag vet inte vad,själv är jag 10 år ;) ,och så en där South Park har jag aldrig sätt,kollar i så fall bara på 6:an,inte någon annan kanal,eller det beror på ad det är på tv:n,ibland är det så himla tråkigt och titta,oj,det var mycket jag skrev :P !



Ha det bra!

Mvph

Simpsons fanet Corovaden :cool: !

Ses i panfu :) !

2010-12-30 @ 12:13:08
URL: http://pandancorovaden.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0