Få kvar dina läsare

Nu har jag finslipat dehär inlägget superlänge! Jag hoppas de blivit bra
OBS: De flästa tips är för de som inte haft en blogg så länge:

Nu kanske ni vill veta hur ni får kvar läsare till din blogg? Här är mina tips

Tips 1: Be era läsare att följa er blogg via bloglovin http://www.bloglovin.com ... Där kan de se när du skrivit ett nytt inlägg till exempel


Tips 2: Alla gillar de som ser erfarna ut. Fixa till din blogg så den inte ser så tråkig ut, tex: Ta bort länkarna som är där från början, fixa en haeder, byt tema och fixa kattegorierna. Hjälp med de: http://designadinblogg.se


Tips 3: Detta har lite att göra med tips 2, håll koll på villken kattegori du väljer till inläggen, då är de lättare att
hålla reda på inläggen för både dig och dina läsare.


Tips 4: De är alltid kul att få kommentarer, de ser bättre ut om man har många kommentarer för då ser en läsare att de fings många fler som läser bloggen. Om de är svårt att få kommentarer så ge de en andledning att skriva en, tex fråga en fråga eller ha en frågesport.


Tips 5: Ibland handlar de inte bara om vad man skriver på bloggen, om du tex skriver en kommentar på en annan blogg som är kommentaren till ett annat inlägg så ger de dårligt intryck


Tips 6: Skriv mera, inte bara ”Idag är pepparkaksgubben vid hamnen” utan ” Idag är pepparkakan vid hamnen, jag var där och han sa att man inte skulle ha strumpan på fonten, offta man hade tängt göra de…” Då blir de roligare att läsa. Fast de bror på, de behövs inte alltid men offtast i början så får man skriva lite mer än bara rakt på sak, de är ju redan så många som gör de (Erfarna) och då vill de kanska läsa på deras blogg istället så därför är de bra att skriva lite mer.


Tips 7: Var lite annurlunda, inte som nån annan (Samma sak :P) Skriv inte bara om tex panfu och C.p, de funkade när de inte fanns så många sånna bloggar, så var lite kreativ och skriv om nått annat då och då och komihåg att ha kattegorier så läsarna ser att du skriver om mycke.


Tips 8: Om du har en vardagsblogg så skriv nässtan varge deg (Insklusive panfubloggar)

Hoppas att tipsen hjälper dig :)


Postat av: Felicia

Hej,vet du hur många man måste bjuda in för att få gulpaketet?? för jag är tolv åt (snart tretton) och mina föräldrar tycker jag är för gammal för panfu men jag tycker spelet är kul och vill hämst hämst gärna bli gp, är tacksam för svar:)

2010-02-18 @ 14:08:15
Postat av: Lomise

Hej Felicia.

Bjud in så många du kan, de skriver ju, ju fler dästo bättre, så de är ju svårt att veta exakt men bjud in så många du bara kan :)



Och låt inte nån säja att du är för gammalt för nått! Jag är ju liksom typ 14 snart och de spelar ju ingen roll hur gammal man är. För liksom de som tar hand om panfu är ju liksom inte 9 - 12 precis, eller hur. De är ju typ 20 - 30 och visst vore de fånigt om nån sa att de vora för gammla för panfu?



//Kram Lomise

2010-02-18 @ 17:30:08
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: klara

heej jag har några frågar som jag vill ställa till dig xD



1.är din panda gp?



2.i så fall hur länge har du medlemskap?



3.vilken stad bor du i?



4.går du i 7:an?



5.vad tycker du om panfu?



6.vilken ålder tycker du att det är gjort för?



7.hur länge har du spelat panfu?



det va allt för mig, skulle vatt kul med svar XD

2010-02-19 @ 17:58:37
Postat av: Anonym

hur länge tänker du spela panfu

2010-02-20 @ 09:31:28
Postat av: Lomise

Svar till Klara:

1: Ja

2: Så länge jag vill (Tills jag inte vill ha)

3: Får jag inte seja men om du klickar på länken så syns de nog http://lomise.blogg.se/2009/august/resan-ar-slut.html#comment



4: Ja

5: Kul

6: Jag tror de är tänkt för 9 - 12 år men de spelar ju ingen roll om man tycker de är kul

7: I 518 dagar



Svar till dej som inte skrivit Namn:

Jag spelar tills jag tycker de är tråkigt och när jag tröttnat på att spela hoppas jag på att kunna jobba med Panfu.

2010-02-20 @ 11:40:54
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej lomise! Tack för hjälpen! Jag undrar bara en sak... Att hur får man kategorier??? JAg vill gärna ändra så att det inte bara är "allmänt" . Snälla om du har tid och lust någon gång, kan du skriva i kommentarerna här, eller på min blogg hur man gör olika kategorier?

Snäääääääääääääääääääääälla????

Kramizar

//Bella2009

2010-04-10 @ 11:09:46
URL: http://panfubella.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0