Frågor och svar 26 Juni - 2 Juli

De var inte många som frågat denna veckan :) :S

PandaRebban:
Hej!
Jag har två frågor.

1.Kan du visa alla dina smilisar på ditt nästa inlägg alltså när du kommer hem från skara.

För jag vill veta hur alla smilisar du kan göra ser ut.

2.du vet när jag sa att jag ville ha en blogg mina föreldrar sa okej men sen när vi läste användarvalen så stog det att man behövde vara 15 år, och sen sa ju du att du skrev in att du var ångre en så, men frågan är tror du att det går om jag skriver in att jag är 10?

/PandaRebban :D

Svar: Klicka HÄR för att se mina smilisar
Ja, de tror jag, de gick för mig :)


PandanLollo99
:
Jag har en fråga till nästa gång:

Ursäkta att jag frågar så mycket om header och sånt men jag vill få min blogg bra och så.

Jag har fått in headern på min blogg, men den är jätte liten uppe i vänstra hörnet. Vad ska jag göra för att få den "vanlig"?

Hoppas du svarar det vore så snääääällt!

Svar: Jag tro du måste ladda upp den i rätt storlek (brädd) På flowers ska de vara storlek 800

Eira8:
Jag bara undrar varför jag fick 20,000 Pandamynt när jag kolla på fotbolls-gissnings-saken.ska man få det eller?

Svar: Jag vet inte :S Jag fick också de, undra varför :S

Amandaseh:
1.man kan skriva P.S i slutet av ett brev men vissa skriver : P.S blablabla D.s!
vad betyder "D.s"?
2.vad är detta för smileys: _?
3. Vad är detta för smileys: :/
Svar:
1: D.s ska vara där. D.s betyder liksom: Slut på P.s medelandet
2: Jag vet inte vad _ Betyder, har jag gort en sån på ett av mina inlägg :S?
3:


Postat av: amandaseh

min fråga kom inte med... :( jag får säga den igen...



1.man kan skriva P.S i slutet av ett brev men vissa skriver : P.S blablabla D.s!

vad betyder "D.s"?andra frågan

2.vad är detta för smileys: _?



3. Vad är detta för smileys: :/



P.S kolla på din hotmail, jag har skickat brev till dig!bye

2010-07-02 @ 21:22:56
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: amandaseh

jag menade vad är detta för smileys: _(om du inte ser stjärnorna är smileysen: stjärna understreck stjärna)på NR. 2 i inläggen över!bye

2010-07-02 @ 21:27:04
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: sara en förbluffad sara!

det hände med lis999 också! och jag som har så lite pengar fick inte de :(

2010-07-02 @ 22:38:03
URL: http://sara.rosavita.se
Postat av: Silent_hill3

Är det säkert att köpa guldpaket? ( om jag exempel köper en månad, och det kostar 99 kronor försvinner exakt så mycket pengar från visa kortet? )



// Silent_hill3 den frågande

2010-07-04 @ 14:32:49
URL: http://tweetwee.blogg.se/
Postat av: PandinoNC

Hej!



Svar till Eira8: Min kompis mimitchi fick 20.000 pandamynt och så skickade jag ett mejl til panfu-centralen. Dom svarade att om man satsar rätt på 20 matcher så får man 20.000 pandamynt! Jag har inte fått det än men nu vet ni!



Tack för att jag fick träffa dig (Lomise) och Sala på panfu idag!



Vi ses!!



//PandinoNC

(Panfus Modedrottning enligt Luckypanda)

2010-07-05 @ 18:53:08
Postat av: ackeee

har du slutat med tema fredagar

2010-07-17 @ 15:23:28
Postat av: Rossarin1

Hur får man photoshop och hus får man gimp?

2010-07-28 @ 08:56:07
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se
Postat av: annjelika

Hej, jag undrar hur man gör för att göra filmer och sen lägga upp dem på youtube?

2010-08-04 @ 15:45:55

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0