Inte så arga hurdjur

Nu har mina husdjur varit arga välldigt länge. Men jag har gort så att de inte kan vara arga på varandra :P
Jag ringde Belle och bad henne om att förvanda alla mina husdjur till Ester Bollys ^^
Titta hur de blev äfter Belle hade besvärjat min koja ^^ Så nu är mina djur så så länge de är i min koja ^^

Men de är bara de som bor i kojan som ser de :S
Woody och BlackBoy börjar komma på att de inte är så olika ändå
Apelsin tycker mest att de är kul att vara en bolly
009 och Guldy tycker att de är bra att de har slutat bråka
Purrp gillar dock inte alls att vara Bolly

Men gladast är nog Erster som tycker de är superkul att alla ser ut som han :)
Jag ska nog be Belle häva besvärjelsen snart men de är så kul att de dem såhär så jag väntar nog med de ;p


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0