Kan inte chatta

Hej alla. Min chatt är tuvär avstäng på Panfu och jag vet inte när jag kan chatta igen :(
Så om ni träffar mig så fråga mig inte saker som inte jag kan svara på via "Medelanderna"
Jag tror jag alldrig kan chatta igen ;( De står att jag är avstängd och därför inte kan chatta. Om jag har tur så kan jag chatta så småningom men just nu går de inte ;(
Ni kanske har sätt att jag skulle ha en liten panfuträff på lördag med de blir ingen eftersom jag inte kan chatta
:( Och de blir ju inte kul om jag inte kan svara på era frågor och så ;(

Några av er har sagt att man bara är avstängd i en halvtimme, men jag har varit avstängd sän igår ;(

Och förlåt att jag loggade ut igår Mariabegemot. Jag antar att jag blev avstäng och blev utloggad automatiskt och sen kunde jag inte hitta dig :(

Postat av: berre

du är avstängt i chatt rutan en halv timme

2010-07-16 @ 10:34:42
Postat av: berre

xD

2010-07-16 @ 10:35:44
Postat av: berre

hej jag undra en sak idag skulle jag gå till kamira då var hon borta sen gick jag ner till kruco då sa han de han sa när han kom typ kommer du ihåg mig din ynkliga panda nu har jag fåt börja om allt

2010-07-16 @ 10:42:40
Postat av: Apan00

det har blivit så för mig men det var bara så i en halvtimme! hoppas det är så för dig med!

2010-07-16 @ 10:44:31
Postat av: Anonym

hej jag undra en sak idag skulle jag gå till kamira då var hon borta sen gick jag ner till kruco då sa han de han sa när han kom typ kommer du ihåg mig din ynkliga panda nu har jag fåt börja om allt

2010-07-16 @ 10:51:12
Postat av: AlmarEnoir

Jag har också blivit avstängd.

Jag har blibit det 3 gånger!!

Men jag behövde bara vänta

i två dagar eller nåt.

2010-07-16 @ 11:31:11
URL: http://almarenoir.blogg.se/
Postat av: Sha

Men du lomise ibland kan man vara avstängd i 3 dagar ibland 1 dag så ta det lungt deta har hänt med mig jätte många gånger jag vet hur länge du har du varit avstängd vad har du sakt prisris? //Sha p.S på mångad denna måndag åker jag till london kommer inte vara ine så mycket då hejdå

2010-07-16 @ 11:58:51
Postat av: Iosefine

Hej. Synd att du är avstängd.

Men jag har en fråga.Vet du hur man filmar

på datorn???//Iosefine

2010-07-16 @ 12:12:13
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: vik0048

Varför är du avstängd? Vad har du gjort för fel? Man får inte bryta mot regler..

2010-07-16 @ 12:56:07
Postat av: Pomis

Åhhhh .... också!!!!!:(;(

Jag som skulle komma på Panfu träffen;(

Men du kommer nog att kunna chatta om ungefär en dag;):)

Det blir vell en annan Panfu träff hoppas jag:)



Hade bra!



/Pomis



2010-07-16 @ 13:43:27
URL: http://lillepomis.blogg.se/
Postat av: sassi123

vrf blev du teeiip avstängd???????

2010-07-16 @ 17:20:41
Postat av: PandanLollo99

Ursäkta att jag komeneterar sent. ( Som jag jämt gör) men jag har tips som jag gjorde när jag inte kunde chatta:



Där man loggar in på panfu, så klicka på "Glömt lösenord" eller vad det står.



BLäddra tills du hittar ändra säkerhets nivå på chatten. Och gör bara som det står sen.



Du borde verkligen testa det för det funkade för mig när jag gjorde det :D



Och säg gärna till om det funkar eller inte! :)



mvph/ Looooooooooooollos! :P

2010-07-16 @ 21:00:04
Postat av: AlmarEnoir

Jag vill inte att du ska vara avstängd för jag skulle komma på panfu träffen och jag har aldrig sett dig på panfu!! :(

2010-07-17 @ 07:47:43
URL: http://almarenoir.blogg.se/
Postat av: Kalledp

Lomise min kompis wille(wilhlemvg)

blev avstängd i två dagar ungefär.

så vänta bara och hoppas på det bästa!

ps:ägig blogg!

2010-07-17 @ 21:04:57

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0