Lego Harry, Jonas, Star

Lego-Film spelen kanske inte är världens roligaste men jag tycker att speltillvärkarna är så bra på att göra spelen! De får liksom med hela filmen på ett speligt sätt :P
Och jag ällskar de små filmsnuttarna som kommer fram ibland ^^ De är välldigt roliga och jag ällskar grafiken :)
Jag har spelat Lego star wars och lite Lego indiana Jonas men min yngre bror.
De är faktiskt ganska underhållande trots att jag är långt över rekomdenations åldern, men som ni vet så strundar jag i de ;)


Postat av: Pomis

Jag har Lego star wars the complete saga på DS o Lego star wars på PLaystation 2:P

Det är den första sagan eller vad det nu heter:D



Ha det braa!;)



/Pomis

2010-07-16 @ 14:42:18
URL: http://lillepomis.blogg.se/
Postat av: hello67

blev så himla glad när jag såg Lego star wars the complete saga till xbox ! Jag har xbox eller min store bror har och lega star wars är typ det ända lego spelet som är kul (enligt mig)

:D

2010-07-16 @ 15:03:23
URL: http://ourgirlpower.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0