Panfu idag

Ja!! Jag kan chatta igen :D Så de kanske blir en panfuträff någon gång i veckan :)

Några jag träffat den senaste tiden:

Mina djur är äntligen sams :) Jag bad Belle att häva förtrolningen och mina djur är bättre vänner än någonsin :)
De har ÄNTLIGEN kommit nya kattalog-omslag :P

I början bytte dom omslag nästan varge månad
Här är de älsta tidningarna och sätt:

De är den bilden jag har på mitt You tube konto :P

Dagens stensak är däcken:

Om man leder gången till den lila grejen i Kamarias maskin så fins det nya och mera saker att få :D
Dagens panda är Talola :) För att... hon var den ända jag kände igen när jag skulle välja
Och så gillar jag hennes kläder :)


Postat av: _Nakita_

asså Lomise.

På ditt inlägg där du har visat hur man gör en header jag fattar inte det vita man ska kopiera..

2010-07-17 @ 22:12:25
URL: http://pandanpandy.blogg.se/
Postat av: talola

tack tack tusen tack du är bäst du är värdens bästa bloggskrivare jag blir super glad kan du skriva när och var din panfu träff är jag moste moste va me på den snälla du är bäst du är maxad och det seger jag inte till monga ska du se du är SUPER MAXAD!!!!

2010-07-18 @ 11:09:57
Postat av: Anonym

ja jag e med på bild!

2010-07-18 @ 11:25:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0