Slut på Hannah Montana men början på Hannah Montana forever

Jag såg just de sissta Hannah Montana avsnittet :( Den påminde lite om filmen. Först tänkte jag: Synn att de inte kommer mer :(

Men sen så såg jag att de kommer en ny Hannah serie :) Hannah Montana Forever :D Undra vad den kommer att handla om :S Kanske kommer den handla om samma som den vanliga men de vore väll ganska konstigt om de blir 2 olika serier med samma innehåll :S


Fast nu när jag såg videon så inser jag att den blir som den förra fast MYCKE bättre ^^

Huset som de bor i i den nya serien tror jag är en kopia på Mileys Cyrus nya hem som hon nyss flyttat in i. Fast jag vet inte.

Här är den sista delen av Hannah montana:


Postat av: Stella17

Jag missade sista delen jag ville ju se den!!!!!

jag har sett en reklam dom säger typ ......

Miley var försiktig med den där så att den inte händer något med hästen.

Pappa det är inte ett bra tillfälle för dina ....BLUE JEANS!

jag kommer inte ihåg va dom sa men dom sa typ så på reklamen.......

//Stella17

2010-07-10 @ 11:48:31
Postat av: PandanLollo99

Jag tycker det verkar som den ska bli bra! Jag längtar till att se det och att se det nya huset såklart ;)

Postat av: ellfor0821

Asså inte för att vara dum men...Jag tror att det inte var en ny serie, utan bara ny säsong på Hannah Montana serien.

2010-09-21 @ 19:55:24
URL: http://sunfun.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0