Vissa virtuella sidor = tvkanal

Hej! Typ alla vet ju att Club pingvin är en Disney produktion
Så jag kollade runt lite och såg att Nickelodeon och CN också har en egen virtuell hemsida. De värkar vara inne nu; att tv-kanaler ska ha en egen virtuell sida. Tur att Panfu inte har en TV kanal som styr. Samma är de väll med Pandanda och chobots?? Alltså att de inte har en tv-kanal-grej



Typ alla har en liten ™ brevid sig ^^
Innan ni hinner fråga om jag är medlem på de hemsidorna kan jag redan nu säga att jag inte är de. Jag håller fast vid Panfu :)

Postat av: stella17

jag är medlem i c.p och movie star planet

2010-07-12 @ 11:51:51
Postat av: Sha

jagf är medlem i c.p och movie star planet också dom sidorna är bra

2010-07-12 @ 17:40:56

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0