Baddag

Idag var jag och badade med mina kommpiar:Treeo och Ragdoll, Lunie skulle också följt med men hon svarade inte på telefon och hon var inte hemma när vi knackade på dörren :(
Först cyklade vi nästan en mil till en glassbar... nja, inte en mil men typ 7 kilometer.

Sen kollade vi i leksaktafären.
Sen gick vi upp på vattentornet.

Sen åkte vi ytterligare 7 km till ett badställe.
Sen åkte vi hem till Treeo
Sen cyklade jag och Ragdoll 14 km till, för att vi hade lust
Där jag bor är de sååååå varmt på sommrarna, de är 25 grader... i skuggan!!!!! Och de bara i Juni.
Så tur att jag bor 2 minuter från ett badställe :)

Postat av: _pandy_

Heej!

Bor du i en stad elr?..(stor asså)

Fråga: Hur gör man ett eget videoklipp till youtube som du gjort och kan du visa?

2010-06-04 @ 20:16:35
URL: http://pandanpandy.blogg.se/
Postat av: Flora555

Hade ni kul? Dey värkade kul i alla fall. Vi kan väl ses i Panfu någon gång?



/Flora:cool:

2010-06-05 @ 17:44:40
URL: http://panfuflora.blogspot.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0