Den siste luftbendaren

Jaaaa!!! Äntligen kommer Avatar på film :D:D:D Alltså den avatar som Ang är med i :) De vill jag se!
Med bedömning över trailern så värkar de faktiskt ha gjort den ganska bra :) Bortsätt från Ang's pilar och luftbendningen/spesialefekterna :S Och Kataras halsband ser lite fel ut. Men den senen då Katara och Socka står och säjer farväl till sin pappa, den ser välldigt lik ut tycker jag :) Hoppas de har med hela serien och inte bara början :S Filmen heter Den siste luftbendaren istället för Avatar :(
På videon ser Ang så alvarlig ut hela tiden, hoppas han är mer glad och lekfull :)


Postat av: adnan_von_panfu

ja men på serien heter den avatar den sista luftbändaren så dom tog bara bort avatar, den kan ju inte heta så när en annan heter så

2010-06-14 @ 16:53:06
Postat av: william568

ååhh, Avatar, det är mitt favo program på nickolodeaon eller hur det nu stavas ;)

Jag måste bara se den på BIO!!!!!!!!

//william568

2010-06-14 @ 19:26:13
URL: http://panfumorot.blogspot.com
Postat av: Mellani

Yääy, toppen, jag måste också se den!

Men har för mig att jag sett trailern tidigare.. hum ..

2010-06-14 @ 23:12:13
Postat av: amandaseh

hej Lomise,kom ihåg att vi ska mötas kl:14:00 i din koja i pandasia idag (tisdag)hejdå ;D

2010-06-15 @ 09:51:11
Postat av: Apan00

heej lomise kan du inte ha en panfu träff snart? ;)

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!!

har aldrig träffat dig :(

ännu en gång snääääälla?!



heej dååå ;)

2010-06-15 @ 15:54:34
URL: http://panfu.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0