Frågor och svar 11 Juni - 19 Juni

PandaLollo99:
Vart ska jag klistra in bildkoden till headern? asså vart i stilmallen/kodmallen.
Och när jag testade det där så fick jag samma header men så stog det koden till min bild under på det vita ( som du skrev) Hur ska jag göra??? Snälla svara
Svar: Gå in på Översikten (alltså där man loggar in för att skriva inlägg och så) sen klickar du på Design, sen stilmallen :)


Pompomkitty: Hej lomise
Jag har en fråga:
1: Hur gör du din header i vilket program (program fler) eller hur!!!
2: Och vart får du bakrunden på den och busken och allt!! hare bra!!
Svar: 1: Jag gör de i pain, jag har skrivi hur man kan göra. Men jag gör min header i
Adobe Photoshop Elements 7.0 också men de är för kompleserat för att förklara i bloggen.
2: Jag hitta den på internet

wobby1: hur får man bakrunds musik till sin blogg????
Svar: Många anvender MixPod

Pompomkitty: Är du 13 år på riktgt?
Svar: Ja

avrilpanda: varför har du inte PanfuTema
Svar: De har jag haft :P

Glassen26: Jag vill interjuva dig så svara på frågorna, snälla!!!
1: faborit möbler i panfu???
2: faborit kläder i panfu???
3: faborit äventyr i panfu???
4: faborit spel i panfu???
5: faborit stil i kojan i panfu????
6: Faborit stäle i panfu????
7: vad är det roligaste me panfu som du tycker???
det va panfu fråger nu kommer faborit mat och sånt!!!
8: faborit TVspel???
9: faborit mat????
10: faborit kläder????
11: faborit skola???
12: faborit möbler????
13: faborit kommpis???
14: roligaste att skriva på din blogg????
15: faborit lek????
16: faborit spel på datan????
17: faborit badställe????
nu kommer lite blogg fråger!!!
18: vad är dit faborit klipp på din blogg???
19: din faborit blogg????
20: hur kul är det att svara på andras fråger????
21: hur käns det att skriva blogg????
22: Har nån skrivit nåt dumt på bloggen till dig i komentarerna?????
23: gillar du panfu bloggen????
24: är det rolit när folck berömer dig för bloggen och sånt????
nu kommer lite övriga fråger!!!
25: vad är det roligaste me dina katter?????
26: är det kul att stå på taket???
27: vilket tivoli är roligast som du har varit på????

Svar:
1: De är nog datorn eller den rosa fluffiga mattan ^^
2: Min fresyr, deademen och min tröja :)
3: Vet inte :S Kanske isdiamanten :S
4: Målnhopparspelet helt klart :D
5: När man har lagom med möbler och inte så många som möjligt
6: Poolen och skolan
7: Att de är säkert och att man kan träffa Ella och Max
8: Wii sport och resort
9: Mycke: Pizza, hamburgare, pommes, potatismos, pannkakor, potatissoppa, potatisgratäng… Jag gillar mest mat som innehåller potatis. :P
10: Min röda tröja från Thailand :)
11: Den jag går i :)
12: Ingen aning ^^
13: Lunie och Ella
14: De som ni läsare tycker om att läsa om
15: President
16: Panfu & Sims 2
17: Hemligt ^^ Men jag bor i närheten av de
18: Av de jag inte gjort: Top 25 Pop 2009 Remix
19: Innan Pingvinolivia men nu Panfubloggen (Ellas blogg)
20: De är kul, men jobbigt ibland
21: Extremt kul men ansvarstagande och ibland stressigt. Men mest KUL!
22: Ja, många, men jag låssas inte om de
23: JA!!!! :D
24: Ja, såklart :)
25: Att Gizmo ligger så kul ^^
26: ^^
27: Tivoli eller sommarland? Skara sommarland isåfall



PandaRebban: Kan jag få kopiera den där bilden med Timmy T och jimmy N (När Timmy lutar sig över sin bänk).

Svar: Ja, den är inte min så ja

 _pandy_ : Du har ju gjort olika berättelser och sånt och har typ kopierat din panda på nåt sätt så det finns flera pandor på bilden hur gör du så?
Svar: Åhh, pandy. Du anar inte hur svårt de är att skriva om hur man gör :) Jag har försökt och försökt men de går inte. Fråga Panfusysskon istället :)

PandaRebban: Är det du som har teknat de här bilderna Lomise?
Svar: Nej, de står i inlägget ju



Michelle: har du något husdjur??
Svar: Ja, Gizmo, min katt

Rossarin1: Hej, vet du vad svaret för att få amuluras andra sten?
Svar: Tuvär nej, inte utantill, du kan väll fråga Sala, hon vet nog :)

william568: Asså, du vet tema fredagar, är det något du måste göra i skolan eller gör du det på kul med bloggen, det verkar ganska kul ;P
Svar: De är en grej jag och mina kommpisar gör i skolan ^^

Julia: Varför gör du inga engelska musikvideor i sims?
Svar: För jag har använt upp mina engelska filer/låtar till andra videos, typ Pet shop klippen

Lisea: Hej Lomise! Jag undrar bara hur man får det rosa diademet?
Svar: Man kunde köpa de för länge sen men nu vet jag inte :(

talola: Lomise jag undrar hur man får hela videon till bloggen från youtube. snälla ge mig ett svar :)
Svar: Klicka HÄR för att läsa om hur man gjör

Romaini: Hej Lomise. Undrar bara hur man gör bild länkar, ww.designadinblogg.se gör det inte bra jag fattar inget...
Svar: Om inte Designa din blogg kan hjälpa dig så kan inte jag :( Tuvär men de var där jag lärde mig och jag kan inte förklara bättre :( Men testa med att kolla igenom hela videon nogrant så kanske du förstår :)

0485: Hej Lomise!
Jag har några frågor.
1. Kan jag få intenjuva dig till min blogg?
2. Vill du vara veckans panda på min blogg?
3. Kan vi träffas någon gång så jag kan ta en bild på din panda?
Svar: De vore kul men äftersom jag inte har privatträffar kan de bli lite svårt :(

Anonym: 1. hur *** gör man bloggbakgrund?
2. hur gör man mixpod?
3. hur lägge man ut youtubeklipp på bloggen?
Svar: 1: Jag vet inte, jag har ju bara en färg, vet inte hur man gör mönster i bakgrunden och så, eller menar du headern?
2: Börja med att bli medlem på Mixpod.com, sen vet jag inte
3: Klicka HÄR för att läsa om hur man gjör

hana54: Har du gosupermodel ?
Svar: Nej

Apan00: heej lomise kan du inte ha en panfu träff snart? ;) SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!!
Svar: Kanske, vore kul men jag veu ubte

ackeee: Hur länge har du haft panfu?
Svar: Snart 640 dagar :)

Romaini: Bara en fraga far jag ha denna bild som avslutning pa inleggetz jag tenkte sa att jag inte har lika som du.. ´Jag gillar nemligen ocksa manga och jag tyckte kick off dockorna var fina.. Och sedan om jag kunde byta Krille till Jenny nar fotbollsVm ar slut? http://romaini.blogg.se/images/2010/romaini_93510771.png
Svra: Äm, jag förstår inte riktigt men jag tror jag förstår, så JA ^^

PandanLollo99: Hur lägger man upp youtubeklipp på youtube? Är medlem och fattar inget alls.
Svar: Man klickar på Ladda upp som står någon stans, kan inte förklara så bra

Glassen26: 1: Hur får man You tube klip på sidan på bloggen och hur får man ens in klipen på bloggen???
2: Hur får man en sån där kalender du har längst ner på din blogg!! 
3: grejen högst upp, hur gör man den????
4: Och vet du hur man får lite snygare bakgrund vid bloggen
5: jag vill ochså veta hur man sääter saker på sidan
6: hur skrev du till ella max jag vill ha en blogg??? Det är ju svårt!!!
Svar: 1: Jag kan inte säja exakt men HÄR kan du läsa för att förstå lite
2: Äm, på http://pageplugins.com/
3: Header, klicka HÄR
4: På stilmallen fins färgkoder, typ #333 (en # och fifror) leta reda på den färgkoden som är bakgrunden och ändra den
5: Gå in i kodmallen och klistra in: <div>Hej</div>
Byt ut Hej mot de du vill skriva
6: Vad menar du? Tror du att de är de som har gjort min blogg? :S Va?

Duncen: Får jag också göra en fotbolls hörna som du?
Svar: Såklart ^^

Lupunen: jag har bild länkat din blogg, är det okej?
Svar: Ja, snällt att du länkar till mig :)

berre: jag vet ej hur jag ska göra en egen blogg, jag har försökt gäte länge men jag fattar inget, måste man vara guldpanda eller?
Svar: Klicka på bilden nedanför:


Pomis_10: Jag har en fråga? Hur gör man kategorier till sin blogg?
Svar: På bloggöversikten, mittimellan Översikt och Statistik står de Kattegorier och där gör man de.
Och dagens panda bilden: Jag kan inte förklara så bra men: Jag tar bildkoden och klistar in den mellan två spesiella koder som är välldigt lätta att hitta kopior på i kodmallen

Anonym: du lomis när kommer fråger och svar hit igen på din blogg??
Svar: Jag har de en gång i veckan, offtast på Fredagar eller Lördagar

LaDy_G: Heej! Få dig som kompis på Panfu?
Svar: Ja men jag har inte privata panfuträffar så du får vänta tills nästa panfuträff

fillle: Vad heter du på youtube???
Svar: TheLomise

ackeee: hej kan inte du skaffa en Cbox det skulle va kul:)
Svar: Ja, de vore de men jag ska nog ändå inte ha en, men de vore kul

lollo: hur fick du tag på när hon sjunger?
Svar: Musikspelaren på Panfu kan man ladda ner många av låtarna

hello67: Hej^^ undrar bara vilken musik du gillar och om du har sims 3 drömjobb?
Svar: Jag gillar pop och nej, men jag vill ha :D

Anonym: hej lomis vilken storlek har du på dina You tube klipp?
Svar: 425-344

 

Postat av: wobby1

tack lomise för du ger komentarer till min blogg och jag undrar om du kunde skriva om min blogg i din blogg?

2010-06-19 @ 10:35:30
URL: http://melonerna.blogg.se/
Postat av: amandaseh

hej Lomise!till frågor och svar!:

1.man kan ju skriva "P.S"blablabla i slutet av te.x ett brev men vissa skriver:P.S blablabla D.s!vad betyder D.s?

2. jag och Nnil har gjrt en blogg men jag läser ändå din blogg lika mycket ändå,det är väl OK att jag har en egen blogg eller måste du byta ut ditt största fan???hejdå :D

2010-06-19 @ 11:39:14
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: PandanLollo99

Tack Lomsie vad snällt av dig att svara mig!

Postat av: Eira8

Hej Lomise! jag undrar hur du gör såna gliter bilder som rör sig. sån du gorde på din teckning på Ella!

2010-06-19 @ 19:10:59
URL: http://panfuaggen.blogg.se/
Postat av: Glassen26

nej lomis jag fattar inte så mycke om man får sin blogg på panfu sidan?????? Lomis på klipen från yuo tube vilken storlek har du på dom snäla bräta!!!

2010-06-20 @ 07:37:54
URL: http://glassen.webblogg.se/
Postat av: Glassen26

lomis hur gör man så man får text över klippet asom man gör på sin blogg?? Titta på min blogg så fattar du vad jag frågar om

2010-06-21 @ 10:50:21
URL: http://glassen.webblogg.se/
Postat av: Glassen26

lomis hur gör man en sån där mig fakta längst upp om sig själv

2010-06-21 @ 13:19:23
URL: http://glassen.webblogg.se/
Postat av: Glassen26????

hur gör du dom gula smiles´arna ????????????

2010-06-21 @ 13:37:59
URL: http://glassen.webblogg.se/
Postat av: Vilma

Hej lomise!

Det här är egentligen ingen fråga!

Jag behöver hjälp men att hitta på en liten saga!! Min fantasi sinar så fort! Det är helt tomt i huvudet!

Snälla hjälp mig! :)

/Vilma

2010-06-21 @ 15:17:31
URL: http://panfuaggen.blogg.se/
Postat av: Glassen26

bakgrunden som är lilla som du har hur fick du den????

2010-06-21 @ 21:15:06
URL: http://panfuglassen.blogg.se/
Postat av: glassen26

Hej igen, Vet du hur man ändrar bakgrundsfärgen i mitten på flowers?

2010-06-21 @ 21:19:16
URL: http://panfuglassen.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0