Frågor och svar 28 Maj - 4 Juni

Viggostig: Jag har slutat med Panfu.. så du kanske ska fixa en ny största fän för jag har ändrat mig.. jag e ledsen
Svar: :O Ok, men för att vara säker på att de värkligen är du som skrivit de så kan vi väll träffas på panfu för sissta gången?

_pandy_:Nästa fråga till frågor och svar: Är du nöjd med din blogg? och varför?
Svar: Ja de är jag. För att jag på egen hand har designat den och för att ni läsare gillar den. :)

PandaRebban: Jag frågade mina föreldrar ifall jag kunde få en blogg de sa ja, sen när vi kollade användar vilkoren då stog det att man behöver vara äldre än 15 och jag är yngre än så!  :(
Och hur gör man änkla samilisar jag kan bara göra fulla som de hära :) :(
Svar: Jag fyllde i att jag var 13 och de funka, så jag tror inte att de är sååå viktig, de är väll vad de rekomenderar kanske :)
Klicka HÄR för att se en lista på mina smilisar

Flora: Hur gör man en header??
Svra: Klicka HÄR så ser du :)

Silent_Hill3: Hur gör man en header och hur sätter man in den?
Svar:

_pandy_: Heej!
Jag måste fråga en sak: Jo när man fick pokopetsen stod det i bloggen att man kunde tävla mot andra pokopets men man måste va gp, hur gör man?
Svar:

Eira8: Hej Lomise! jag undrar hur lång tid det tar inan bloggen har komit med i panfu, jag har anmält min blogg för ganska länge sen.
Svar: De borde inte dröja så lång tid men Ella och Max kanske inte läst din kommentar, skriv en ny på varge inlägg tills den kommer med, vet jag

Blaffi: Det vara snällt om du berättar jur man skapar en blogg jag vill också ha en
Svar:  Klicka på bilden så får du instruktioner

Apan00: Heej
Hur många ds spel har du?
Svar: Jag har 3. Sonic race spel, Coking mama och My sims Kingdom

Rasmus1999: Är My sims Kingdom ett kul spel?
Svar: Ja! :D

PandaRebban: Är det okej att jag kopierar dina stella bildet?
Svar: :thumbup: Tack för att du frågar och inte bara tar den :)

Romaini: Jag har en fråga till dig: Kan du skriva hur man gör sådana klipp på windows movi maker? Jag fattar inte rikrigt
Svar: Jag kan gjöra ett inlägg med hur man gjör någon gång, men tills däss får du vänta

Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom detta och tidigare Frågor och svar inlägg först så du inte frågar nått som jag redan har svarat på
 

Postat av: fillle (panfu namn)

Heej lomise! kan vi träffas idag på panfu? snälla!

Svara gärna idag typ här på dinn blogg kanske ;P



bye bye ses kanske idag :P

2010-06-04 @ 12:18:33
Postat av: Fiatpanda

Hej! Jag har några frågor till dig: 1. Är du med i Clubpenguin/Pandanda? Om du är det: Vad heter du på Pandanda/Clubpenguin? 2. Har du MSN? 3. När är din nästa panfuträff? 4. Kan du kolla min blogg nångång? Den heter Fiatpanda och är på listan. Det var alla frågor. Hejdå! //Fiatpanda.

2010-06-06 @ 11:07:43
URL: http://fiatpanda.blogg.se/
Postat av: tessan(pompomkitty)

hej lomise är inte du 13 år på riktgt?


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0