Panfu idag-Äventyret

Idag är frågan:
Vilket är tyngst?
a) Ett kg järn
b) Ett kg fjädrar
c) Båda är lika tunga
Svaret är förstort C
För båda är ju ett kilo ^^ Den är en rätt kul gåta

Och idag är de ett bort i resturangen som är förstenat

När man har gjort de vanligt går man till Krucio och då ger han upp
Sen går man till Kamaria och pratar med henne
Och då får man den sista delen av sitt pris:

Temat är som ni ser himlakroppar
Måne som huvud och skor, tröja med månens olika former, byxor med stjärnor på och en kikare att titta på alla stjärnor med :P
Fast jag tycker inte den månhatten är så snygg så jag gjorde en egen uppsättning:

Den mössan passar sååå bra med tröjan :)

Efter jag hade besegrat Krucio så gick jag till resturangen för att fråga vakten om han hade sätt Krucio när han gjorde bordet till sten men innan jag han fråga honom sa han dehär:

Och han hade gjort en årta åt mig :)


Postat av: hana54

mm mums önskar att den tårtan existerade

2010-06-06 @ 19:37:18
URL: http://http://hana54.bloggsida.se/
Postat av: hana54

föråt skrev in fel blogg

Postat av: en tjej

hej

jag vet hur man tar panfu bilder

men när jag ska seta in dom i min blogg så blir dom supper små"

hur får man dom stora?

2010-06-07 @ 16:00:46

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0