Panfuträff!

Hej. De blir Panfuträff i morgon :) Jag skulle villja ha de nästa vecka men från mån-tors är jag upptagen med ett hemligt projekt ^^ och på helgen åker jag till skara :D så om någon av er bor i skara så kanske vi ses :D för en av mina önskningar är att få träffa någon av er trogna läsare på riktigt ^^
Men åter till träffen. Jag ska börja med att lägga en inbjudan i menyraden:

Så jag kanske inte skriver om vagre panfu träff men ni kan titta på inbjudan och se om den ändrats :)
Om jag inte har bestämt någon träff så kommer den se ut såhär:


Postat av: Apan00

Jaaaa! :D

hoppas jag kommer ihåg det och att datan e ledig!



//Apan00

2010-06-19 @ 15:58:28
URL: http://panfu.se
Postat av: Glassen26

nnnnnnneeeejjjjjjjj jag kan inte komma bara för jag sa stå på loppis i typp 6 timmar jag kan inte komma lomis men till nästa gång kance

2010-06-20 @ 08:20:13
URL: http://panfu.se
Postat av: Anonym

neeej jag missa den :(

2010-06-20 @ 23:37:56
Postat av: Kalledp

lomise du din blogg är världs bäst

2010-06-29 @ 13:33:12

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0