Prinsessan och grodan

Igår såg jag prinsessan och Grodan för första gången :D Jag vet nog vad ni tänker: Här hon inte sätt den för än nu? Jag ville se den innan den blev "gammla nyheter" men jag bort långt bort från en bio och de är så mycke smidigare att hyra den från Telia's filmuthyrningsgrej :)
Jag gillar den filmen. Den är sååå mycke disney, TILL SKILNAD FRÅN VISSA ANDRA NYA SÅ KALLADE DISNEY-PRODUKTIONER ;) (Stitch).


Postat av: Anonym

Nu har jag sett den nya Stitch serien och fan vad den suger asså. Jag vill ha tillbaka den gamla. Den är såå mycket bättre.<3

Snälla, kan dem inte ta bort den nya Manga - Stitch serien med en gång? Den är fan sämst.

2010-06-12 @ 23:45:35
Postat av: amandaseh

HAHA ^^rolig video!!!alltså jag menar inte att den värkar "intressant"eller jo men...aa det var roligt när stegen välte och så det är typiskt "amandaseh humor"^^hejdå hahaha^^

2010-06-13 @ 20:09:59

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0