Nya Stitch! = :(

Jag har just kollat på de nya serien Stitch, DEN SÖG!!
Kanske inte som serie men de har ju varit 4 filmer och en serie med Lilo och Stitch och nu ska de förstöra allt!!

1: Yumba har bytt dialekt och röst!
2: Stitch har blivit ganska elak/ond och betersig som att han alldrig har blivit dreserad av Lilo!!!!!!!!!!
3: Ganto har också blivit ond och jobbar ännu en gång för Hamstervyl
4: De rör på munnarna som mangafigurer
5: Lilo har fått en pojkvän och har inte tid med Stitch
6: Den nya familjen och birollerna är allderles för lik Stitch's förra familj och vänner (och ovänner)
7: Killen som alltid tappar sin glass är helt plötsligt i Japan
8: Stitch vill bli världshärskare
9: Exprimentet som gillar smörgåsar har bytt röst totalt!
10: Deras rörelsär är för mangalika!!

Alla de sakaerna skulla alldrig hända om de inte hade gjort om Stitch till en mangaserie!!

Och detta bara på de första avsnittet

Vill de få bort Stitch från Disney eller?


Förut, på den serien man ällskade:


Nu, på den serien som gjort om Stitch till en ej disney, mangaserie!:


Den nya Stitch serien är ju ändå Disney produktion men den är inte alls sem en disney serie, manga är totalt noll Disney

Ioförsig, den gamla Stitch fins ju ändå kvar men den nya kanske får bort Lilo och Stitch från Disney chanel!!

Vad tycker och tror ni??

Postat av: liva16

jag håller helt faktist med dig. den nya serien är bara sämst!

2010-06-07 @ 12:18:02
Postat av: Iosefine

jag tycker den gammla var bättre, den nya var inte alls bra. Kan dom inte göra nya avsnitt som har samma röster och att dom inte är på Japan utan där dom alltid har varit./Iosefine

2010-06-07 @ 14:02:54
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: PandaRebban

Jag har inte sät den men jag tycker att den inte låter bra :( jag gillade den gammla serien jag vill inte ha manga :(



Jag holler med manga är inte riktig disny :(



/PandaRebban :D ;) :)



PS. Jag menar :( :( :(

2010-06-07 @ 14:40:59
URL: http://laget.se
Postat av: PandaRebban

Hej! :D

2010-06-07 @ 14:42:37
URL: http://laget.se
Postat av: PandaRebban

hej ;)

2010-06-07 @ 14:44:01
URL: http://laget.se
Postat av: PandaRebban

:P

2010-06-07 @ 14:46:32
URL: http://laget.se
Postat av: Linnea

Manga passar inte till disney :(

Tyckte bätre om den gamla :(

Blev så glad när lilo och stitch började...

Men nu är allt bara förstört :(

2010-06-07 @ 15:35:48
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: alexsandrof

dom förstör bara för att dom ska få fler japaner som titar på lilo och stitch men dom är så dumma men jag holler na turligt vist med lomis eller lomis bästem det nu slutar alla svenska (swedenska) att tita på lilo och stitch //alexsandrof

2010-06-07 @ 16:02:52
URL: http://alexsandrof.blog.se
Postat av: hello67

synd gillade den serjen...Men jag har endå alldrig riktigt gillar Disney endå...

När jag va i japan va den serjen ganska stor och så men liksom dom va i hawaii i den gamla serjen och i den nya ser det inte utt som dom e i hawaii...

2010-06-07 @ 16:05:55
Postat av: bick321

jag tycker som du lomisen jag har inte set den men det låter som om jag kan uttryka mig bajs bajs bajs bajs bajs dare ): ): ):

2010-06-07 @ 16:25:37
URL: http://lomisen.se
Postat av: Anonym

bajs

2010-06-07 @ 16:27:22
Postat av: rossarin1

Har ni disneychannel?

2010-06-08 @ 15:41:34
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se
Postat av: pappare

jag tycker att den gammla va mycke bättre än den nya för stitch är inte så längre:(

2010-06-08 @ 18:31:17
URL: http://kittytonyvonpanfu.blogg.se/
Postat av: NinaSofi

Kan du visa ett klipp med det gamla och det nya??? För jag har inte Disney!!

2010-06-09 @ 19:23:41
Postat av: bara noobs och as spelar panfu

Lool jag tycker den va rätt så bra jag gillar manga men håller med att disney inte passar med manga

men nu är det såhär att ''Tokyo Disney'' gör serien alltså inte de engelska eller svenska disney.

Tokyo ligger i japan, eller hur. Men det var en ganska stor twist på serien, kom ihåg att de har ändrat på storyn och gjort ett nytt universum för de som inte gillade de gamla men jag gillar båda. så varför klaga? och det tror jag nog inte att de tar bort gamla lilo och stitch. 0% chans för det.

Anyway, min rankning: 6 stjärnor utav 10.

Rätt så okej, klaga inte.

bb

Postat av: Christian

Hallå, jag ska förklara för er.

1. I denna serie finns inte stitch, hon heter Yuna.

2. Varför är Stitch så kaxig och sur? Jo, disney har berättat att Lilo hade skaffat pojkvän (hon e 11 nu) och då hade hon inte tid med stitch. Då blev stitch ledsen och stack. Då kom han till Japan och träffade Yuna. Då var han fortfarande sur över vad lilo hade gjort. (ja vet vad konstigt)

3. Det är japaner som skapat denna tecknad-serie och då är det väl självklart att det är manga? hALLÅÅÅ, JAPANS TECKNINGSTIL!

4. Aa jag vet de klantade sig med att den där glasskillen som alltid tappade glassen är i japan nu!! lol xD

5. Jo, ''Tokyo Japan Disney'' har bytt lite story på hela serien. Jag tycker i alla fall om den men självklart kommer den gamla serien alltid vara bäst.

6. Det heter inte manga när det är på tv då heter det Anime!



Tack :) Schysst blogg, förresten.

2010-07-06 @ 01:14:01
URL: http://null
Postat av: Axa

Amime betyder rörelse eller något sådant

Manga betyder stillastående



Jag gillar inte vad dom har gort men jag ger den nya serien an chans.

dåliga saker.. att lilo e borta

Bra saker man ser Stitch flick vän lite oftare

och nu kommer jag till det som e värst

Disney har klippt ner serien totalt presis som dom gort med Ace epin den skulle ha varit bara kolla själva http://www.ersoz.com/storyboard/sb_pages/ls_ace.htm

så skall ni se serien tita på den japanska inte översatt..

2010-07-21 @ 10:46:16
Postat av: helge

till: alexsandrof!

HAHHAH, du kanske ska ta reda på lite fakta innan du går och utalar dig om saker och ting!

Lilo och stitch är STORT i japan din kotte!

det är som att säga "dom gjorde ariel rödhårig för att fler rödhåriga skulle kolla på disney".

pussochhej, faktatjej.

2010-08-14 @ 23:37:56
Postat av: Anonym

Disney överhuvudtaget är stort i Japan, och som Christoffer säger, serien är från japan och har därmed blivit animerad på det sätt som man animerar tecknade serier där. Detta kallas, som Christoffer också nämnde, ANIME.

Och det där hela med storyn, myääääs.

Personligen gillar jag Lilo och Stitch filmerna bättre, de RIKTIGA disneyfilmerna, där inte Stitch's kusiner är med. Serien är helt okej, men den har inte den där skruvade humorn som den första filmen har. Men men..

Ville bara säga att Den nya serien är helt godkänd i mina ögon, då de faktiskt fixat allt på ett ganska smidigt sätt. (förutom det faktum att killen med glassen är i japan xD)

2010-09-19 @ 21:01:58
Postat av: Sofia

FÖRLÅT XD Det var jag som skrev det överstående inlägget, men glömde skriva namn, lol x)

2010-09-19 @ 21:03:14

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0