Till Viggostig

Viggostig:
Jag har slutat med Panfu... så du kanske ska fixa en ny största fän för jag har ändrat mig... jag e ledsen

Är de värkligen du som skrev de Viggostig?

För att vara säker på att de antingen var du eller inte så får vi nog mötas på panfu nån gång så du får säja där om de var du eller inte.

Men om du inte svarar på dehär inlägget innom ett tag så defenjerar jag de som att du värkligen har slutat läsa min blogg och jag får jag tuvär byta mitt största fän.

Så skriv en kommentar här villken tid vi kan mötas på panfu där du kan bevisa att de antingen var du... eller bevisa att de inte var de. Och om de inte var du så kan vi väll ha dendär intervjun då :) ?
                             

PS: Förlåt at jag skrév fel namn innan :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:


Postat av: Viggostig

Ta int illa upp eller så men jah tycker att panfu börjar bli tråkigt och "mer för yngre" inte för andra men för mig..:( :)

2010-06-08 @ 19:49:16
Postat av: Ly

Hej Lomise!

2010-06-08 @ 20:07:05
Postat av: Bogno

Hej lomise! Jag skulle gärna vilja att du skrev om min blogg lite. Eller iaf srkiva om att det finns den blogg som heter panfustars.blogg.se. Här är ett t.ex som du kan skriva.Det finns en blogg som heter panfustars.blogg.se, jag själv inte läser den inte så mycket men några andra känner kanske till den. Deras tittare sjunker och de tyckte att denna blogg är nog en av de populärste bloggarena och därför skulle gärna vilja att jag skriver om deras blogg.

Jag skulle bli så glad om du kunde skriva något sådant! Jag kan skriva om din blogg om jag ser ett inlägg på din blogg om min blogg. Du kan gärna skriva en kommentar på min blogg eller nå mig genom ett mail [email protected]

// Mvph Bogno!

2010-06-08 @ 21:25:04
URL: http://panfustars.blogg.se/
Postat av: bick321

tråkigt med dit största fan men jag vill gärna bli det

1 för din blog är gete bra

2 vi är ganska lika på setet

och så finns det upp till hundra men get tar för lång tid

2010-06-09 @ 07:53:52
URL: http://lomisen.se
Postat av: Viggostig

JA det är jag VIGGOSTIG som säger att jag har slutat med panfu.. Peace out :P

2010-06-09 @ 08:20:10
Postat av: amandaseh

hej lomise,ville bara säga hej xD :P P.S:idag fick jag SOMMARLOOOV!!!!

2010-06-09 @ 11:12:15

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0