Designa_din_blogg.se

Behöver du hjälp med designen till den blogg?? Gå då in på Designadinblogg.se
Där kan du få vägledning till den snyggaste bloggen :)
En som är kul är att få snö... Jag upptäckte var man kan välja hur mycke snö man vill ha :D Jag tästa och de blev så mycke snö så att jag inte kunde klicka på nått i min blogg, haha :)
Nästan i slutet på den kodan står det dehär:

Width =1000; // ange bredden på sidan som ska snöas in...
Height =2000; // ange höjden på sidan som ska snöas in...
Count =25; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal!
MaxStep=3; // max steg i rörelsen
MinStep=1; // min steg i rörelsen
MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga
MinFlake=4; // min storlek på snöflinga

Ändra på sifrorna och få världens snöoväder :D:D:D

Width =1000000; // ange bredden på sidan som ska snöas in...
Height =2000000; // ange höjden på sidan som ska snöas in...
Count =1000; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal!
MaxStep=30; // max steg i rörelsen
MinStep=10; // min steg i rörelsen
MaxFlake=100; // max storlek på snöflinga
MinFlake=50; // min storlek på snöflinga

Postat av: Jonna521

Hej! Men hur skapar man en blogg??

2010-03-26 @ 20:27:28

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0