Första stora sak i panfu

De har hänt så många saker i Panfu! Men den sak jag kommer ihog är denhär:

De var ganska nytt med fuvärkerier och jag hade bestämt mig för att titta nu när de var på gränsen till ute med de, oj vad jag hade fel!! Typ alla pandor hade bestämt sig för att titta just då. De började bli dags, klockan närma sig 7, vi var så ivriga!! Helt plötsligt blev klickan sju!... Inget hände...klockan blev 19:10 men inget hände!
Jag och min bror satt vid datorn mer än en halvtimme men inget hände så vi gjick.
Två dagar äfter läste vi i bloggen att de blivit nått fel:

Hej Pandisar! Fyrverkeriet skulle ha varit i lördags, tyvärr hade vi problem den dagen här på panfucentralen, det var förstås jättesupertråkigt när så många pandor satt på vulkanen och väntade:

Vi ber såklart så hemskt mycket om ursäkt och lovar att vi ska fixa något annat spännande den här veckan istället, kanske redan på fredag! Håll utkik här i bloggen!

Tja, de var tråkigt men jag kom med i bloggen :D

Vill ni läsa orginalet så klicka HÄR
Och vill ni läsa om när alla levlarna började om på noll och de började med presenter till varge + att man fick en midalj så klicka HÄR 

Samma som åvan fast på min blogg HÄR

Postat av: Klara

Orättvist, ni hade Comic Sans som typsnitt på texten på den tiden XD Det vill jag att det ska bli i Panfu igen! Önskar att det kunde bli så... Ps:

Vet du ens hur Comic Sans ser ut????

2010-04-02 @ 08:03:35
URL: http://klaracoolsblogg.blogspot.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0