Panfu idag (Påskigt :)

Idag är ägget här:

De är en till sak som försvunnit :O

Dagens panda i min blogg är:

Hon är dagens panda för att hon har en snygg otfit. Typ tjej-dvärgs-kläder med en passande fresyr.
Jag kommer inte ha dagens panda varge dag men nån gång ibland.

De har kommit nya påskmöbler :D
De är helt klart snyggare i år :)


Kolla vad coolt :D
Nu behöver man inte klicka på en panda för information utan man kan klicka här för att få upp bilden:

Nu är de bara att klicka på namnet.

Present!!!!!!!! Jag undrar sååååååå vad man kommer fåååååååå. Förra året fick man en sööööt orange bolly:


Postat av: JAKOB

Hej Lomise!

Det finns 3 ägg idag ett är utanför slottet (Som du sa) Och en är i lobbyn (I slottet) Sen finns en i balsalen fast den är rutten :S Aja ses! /Jacke :cool:

2010-03-31 @ 22:50:31
URL: http://pandanjakob.blogg.se/
Postat av: gabbe

hur får manden orangsa bollyn

2010-04-01 @ 13:09:44
URL: http://techihhila.blogg.se/
Postat av: Lomise

Gabbe: Om du läserinlägget så ser du

2010-04-01 @ 14:25:57
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: mimmiborg9

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!Jag är inte inne på panfu så mycket just,och har aldrig varit på en äggjakt i panfu.Men idag på min skola så var det kultur-festival!!!!!!!!!!!!!!!På slutet kom rektorn som heter Inger utklädd till påsk-kärring man fick två godisar av henne.Roliga & glada kramar/mimmi!

2010-04-01 @ 14:32:40
Postat av: mimmiborg9

Heeeeeeeej!Och god morgon. Det jag tyckte mest om i kultur-festivalen på min skola vaar:Några lärare som hedde en körslaget-teater man fick vara med men det ville inte jag.Jag tyckte också om några 2-3:or som hadde en idol teater,och min thea=eaht och hanna`s=hannypanny`s.Fast thea=eaht var så nervös att hon nästan inte vågade säga någonting.glada kramar/mimmi!

2010-04-02 @ 09:45:37

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0