Hjälppanda

Vissta är de kul med paraplyet. De som man få när man blir Hjälppanda. För er som inte vet hur man blir de: I djungeln står en infokiosk, klicka på den och svara på frågorna så blir du en hjälppanda. Om du varit panfumedlem en längre tid, annars går de inte.
När man är hjälppanda ska man såklart hjälpa folk, inte bara ha ett paraply. Man ska känna till de mästa och kunna svara på (typ) alla frågor. Man kan äver ge rundturer i panfu. För att säja en sak om ett ställe kan man klicka på I´et i hörnet, då kommer de alternativ som du kan välja bland.

Men vissa av de är suuuuuuuuuuuuuupergammla!

Men de funkar inte på alla ställen, på de nyare funkar de inte, de kommer bara upp en sånhär:

Ella! Om du läser dehär så får du säja till centralen att de ska fixa dehär 2 sakerna.

Postat av: Ella

Hej Lomise, jag rapporerar!

2010-03-15 @ 13:47:38
URL: http://www.panfu.se
Postat av: sarinasauma

kan ni läsa min blog

2010-03-15 @ 16:36:47
URL: http://sarinasauma.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej!Jag vill ju ha en panfublogg,men jag vet inte hur man gör!Kan du snälla hjälpa mig??



/Tacksam för svar

2010-03-15 @ 21:13:47

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0