Vad ska jag gjöra!?

Åhhhh...mmmmmm, ihhhhhhh, bvaaaaa, jag vet inte vad jag ska gjöra!! Imorgon kommer de nya panfudjuren och jag åker till London då ju...kommer inte jag få gå in i ladan då?...kommer man få ett djur äfter äventyret men inte jag?...Och vicktigast; Jag kommer inte kunna ta överdrivet många bilder!!...VAD Ska jag gjöra!?......... Åååååå:), jag vet ...Jag gjör äventyret på morgonen innan jag går :D (Smart)
                                           
Men vänta :O, äventyret kommer inte förrens klockan 12!:(! Åååååå... Då får jag väll klara mig utan ;(, hoppas att de inte är för sent på Torsdag / Fredag :)

Postat av: Stella17

Om jag skulle ärs dum ide!

Men det jag tänkte var att jag kunde låna din panda bara idag men det var en dum ide!

2010-03-23 @ 09:34:39
Postat av: Pomis

Jag kan ta några bilder och ge dom till dig på msn eller så gör du så hära du byter lösen till nånting annat en vad du har så kan ja få det o ta några bilder:)

Och sen när jag har gjort det så kan du byta till lösenordet du hade förut:)



Fast det kanske var en dum ida:S

Men om du går me på det!

Så lovar jag att inte göra nånting dumt:)

Om jag gör det får du???????????????

Vet inte:P:P:P



Gärna ett svar:P



På msn kanske?



/Pomis

2010-03-23 @ 13:05:32
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: sdf

:p :p :p :p :cry: :) :( ;)

2010-03-24 @ 14:22:53
Postat av: gabbe

om du spelar i flygplane skadu ha f och igelkot är rätt kod som man ska ha för att låsa upp burarna

2010-03-25 @ 16:35:48
URL: http://techihhila.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0