Disco !

Nu har jag haft mitt disco :D Synn att man inte kan ha möblerna längre men jaja, de går nog att köpa så småningom. För dendär blå superhjältedräckten till exempel var en av de ällsta sakerna man kunde ha men nu kan man köpa den.

På discot var de dansstopp, SALA, ADNAN och PANDY van.
Bilder:






Här kanske ni ser att de är två Adnan och tre Duncan, så blir de för mig när de blir för många pandor + när de är trippelrumet.

Ella och Max kom inte :(
Dagens panda:

Postat av: pompomkitty

hej förlåt för att jag gick men jag fick typ inte sitta mer!!!!! det var dumt av mig och gå direkt i leken men grattis sala jag kom väl iallafall 2a!!!!

2010-05-01 @ 16:01:20
URL: http://pompomkitty.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

PÅ den näst sista bilden finns det två av mig! :! wow grymt ;D

2010-05-01 @ 16:43:04
Postat av: adnan_von_panfu

INTE BARA DEN! MER OCKSÅ! KOLLA SJÄLV

2010-05-01 @ 16:44:07
Postat av: pukodonut

ja heter askpanda o det va ja som hade discodräkten och is hatten!!!! och sen på tredje bilden så var ja bara svart för jah byte om!!

2010-05-01 @ 17:41:59
Postat av: Linny123

det var kul med dansstop xD<33

2010-05-02 @ 09:07:32
URL: http://ilovepanfu.blogg.se/
Postat av: PandaRebban

Jag kunde inte komma jag var på ett disko inte i panfu men i värkliga värden.



/PandaRebban :) <3 -> XD

Postat av: Glassen26 me vigtit medelande!!!!!

De är jag Glassen26. jag sa igår att jag tyckte att du va en av dom bästa panfu spelarna men jag ska intejuva dig jag fråga igår så nu gör jag de. faborit rätt??? faboritfärg??? faboritdjur???? faboritspel i panfu???? faborit möbler och kläder i panfu??? faborit data spel som du har??? sen så kan du titta på min blogg. du vet där man skriver när man är på inter nätt!!! där skriver du glassen.webblogg.se sen kan du skriva va du tycker om den på din på blogg??? snäla!!!!!!!! från din bästa fän glassen26 du är bäst lomis !!!!!!! snäla skriv om min blogg på din och skriv va man skriver så man komer till den!!!! sn

äla för den är inte på panfu sidan för ella och max har inte kolat på den än jag har nästan väntat i 1 månad

2010-05-02 @ 10:31:32
Postat av: _pandy_

Jippie!

Jag är så glad att jag blev dagens panda<3333

Tusen tack Lomise=)

2010-05-02 @ 17:08:47
Postat av: din läsna läsare

vvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! varför blir jag aldrig dagens panda

2010-05-02 @ 17:41:00

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0