Drömjobb och Lyx & Design

Nu har de nya Expantionspaketet Drömjobb kommit till sims 3.
Ok, det är inte nytt preces men de är nytt för min blogg :) och de "nya" prylpaketet lyx och design.

Jag gämför Drömmjobb med Arbetsliv
och Lyx och design med IKEA, Glitter och glamor eller Kök & badrum. Men jag vet inte villken jag tycker passar bäst... de är nog Glitter ocg glamor men jag vet ju inte riktigt hur möblerna från Lyx och design ser ut så jag vet inte :S
 
        

Postat av: sims 3 nörden

hej asså drömjobb har inte komit en

2010-05-14 @ 18:59:39
Postat av: Stella17

Hej vet du hur man kan ta bort saker på the sims 2?

Jag vill veta!

om du vet snälla kan du svara då?!?

Snnnnnnääääälllllllaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-18 @ 16:26:29

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0