Ella och Max_If We Were a Movie

Titta mitt nya klipp :) De ska föreställa att Ella och Max sjunger, typ. Jag tycker faktiskt att rösterna passar. Om de ska göra en film / serie med Ella och Max så tycker jag att dubbaren till Svenska Hannah ska vara dubbaren till Ella, vad tycker ni?
De är inte bild med passande musik utan musik med passande bild, alltså de är musiken som är huvudrollen och bilden bara passar


     

Postat av: lollo

kan du göra med fler bilder då blir det coolare tex i början så sjunger ju max kan du ju bara ha en bild på max och så vidare

2010-05-15 @ 10:21:12
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag glassen vill gärrna du lomis att du tittar på min blogg igen och följer den om du tycker om den glassen.webblogg.se

2010-05-15 @ 11:20:25
Postat av: _pandy_

Det var lite tråkigt med samma bild bara lägg på lite mer bilder så blir det mer spännande!

2010-05-16 @ 19:06:31
URL: http://pandanpandy.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0