Expansions paket fusk

Nu ska jag gå igenom en väldigt intresant grej för sims 2 ällskare, så om du inte spelar sims så behöver du inte läsa dehär.

Om du har sims 2 (de funkar med sims 3 också men jag förklarar med sims 2) och vill ha Expantionspaket men inte har råd eller inte vill köpa alla så fins de ett annat sätt att instalera Expantionspaketen :)

Ok, först behöver man ju vanliga sims 2 för att ha Expantionspaket... och för när du instalerar ett Expantionspaket är de ju paketets skiva du sätter in i datorn för att spela och inte sims 2 skivan, eller hur.

Men nu till fusket...om vi säjer att du instalerade Jorden runt och de är den cd-skivan du sätter in i datorn för att spela du anvender så kan du instalera de tidigare expantionspaketen utan att behöva deras skivor mer äfter de. Så du kan låna de av en kompis, instalera och sen lämna tillbaka de.

Och om du sen instalerar Livet i lägenhet så kan man ju förstors göra fusket på Fritid och Jorden runt och om de är tex arbetsliv du har som standard spel så är de ju bara Nattliv och Studentliv du kan göra fusket på.

Men hur vet man villka som är tidigare expantionspaket? Jo, de är de som uppfans innan spelet du anvender som cd-skivan, om du inte vet villka som uppfans före villka så kan du titta på listan:


Lät de kompleserat? Ja, de är välldigt svårt att förklara bättre men jag hoppas jag varit till hjälp :)

                 

Postat av: Stella17

Heej Lomise!

jag ska kanske köpa The Sims 2 Double Deluxe..

om jag köper det får jag då det Sims 2 spelet man måste ha?

om du vet kan du svara då?????

snälla ska kanske köpa det på fredag måste få veta innan dess!

så om du vet snääääällaaaa svara!

Mvh Stella17!!!!!!!!!!!!!

2010-05-12 @ 17:29:49

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0