Frågor och svar 14 - 21 maj

Välldigt många: Hur tar du bort namnet under panorna i Amira-sagan?
Svar: Jag har försökt att skriva ett inlägg om de men de är såååå svårt!
Jag kan bara säja att jag klipper och klistrar, mer än så är så gått som omöjligt att förklara och särsilt inte att skriva de. Tuvär :(

Vik0048: Vilken häftig idé! När du gör en berättelse så använder du dig av din panda, med flera osv.
Men alltså, hur tar du bort namnen under!?
Tack för svar.<3
Svar: Jag har försökt med att skriva ett inlägg om hur man gör men de blir alldrig bra! De ända jag kan säja att jag klipper och klistrar.

Vik0048: Kan du berätta exakt hur man laddar ner hyper cam för windows? Gärna för apple/macbook med om man nu kan ha det på apple/macbook.
Svar: Tuvär, jag har igen aning. Jag har inte laddat ner Huper Cam, om jag hade gjort de hade jag haft mer än 22 klipp på You tube ;p Men tuvär kan jag inte hjälpa dig :(

Lollo: ok men hur får man in vidiorna på movi maker sen
Svar: Först måste du hitta dina filmer som är sparade på datorn någon stans, sen kopigerar du och klistrar in på Movie maker

Emma: Tja Lomise
Fråga 1. hur klistrar man in sin header på sin blogg?
Fråga 2. hur får du så bra bilder?
tar du dom själv med en kamra och sen läger in dom,
(Fråga 3.) men hur tar du bort bakgrunden på dina bilder så bara du eller någon annan bara syns?
Svar: 1: HÄR har jag skivit om hur man gör. Fast de är inte en så bra beskrivning, jag ska ändra den. Men tills däss kan du kolla HÄR
2: Jag tar de på panfu med hjälp av Print Screen knappen som fins på de nyare tanjentborden och de jag inte tar på datorn tar jag helt riktigt med min kamera.
3: Jag är osäker på vad du menar men jag klipper bort bakgrunder på Adobe Photoshop Elements 7.0 som är ett program pappa köpt.

PanduLollo99:
1, Hur många år är du?
2, Hur gör du för att få bilder som inte visas i panfubloggen eller panfu? Asså hur fick du tag i t.e.x Den där bilden med Elousie som satt i lådan och skrev på en fågel och sånna bilder?
Snälla förklara så det är lätt och förstå, jag är sån som inte fattar så bra ;P.
mvh/Lollo
Svar: 1: 13, man kan kolla på menyraden, där de fins en bild och de står namnet på bloggaren, där kan man oftast kolla hur gammal en bloggare är.
2: Alltså, de är inte mina, om jag säjer så, jag tar de från en annan Ella och Max blogg som inte är den Svenska :P Men jag säjer inte villken ;p

Talola: HEEJ LOMISE jag har undrat jätte länge hur man får en sån där..
om man kommer inn på din blogg och längst upp är det ju bilder på pet shop och manga och panfu m.m
kan du snälla med socker åvan på skriva hur man gör snälla snälla lomise.
Svra: De kallas header :) En header är bara en bild, man måste bara veta hur man gör sånna bilder. För att lära sig att göra en sån kan du klicka HÄR

alexsandrof: hej lomis jag har en fråga att jag kan bara dom här smalyna kola :cool: :mad: :P :o :) :( ;) så lomis kan du lära mig hur man gör andra smalysar snälla //alexsandrof
Svar: Klicka här för att få se alla Mina smilisar
Men sen fins de bloggar som har fler som de lagt in, men dehär är de jag har.

Felicia: Hej, bor du i falkenberg? Bara undra eftersom du skrev på din blogg att du bor en minut från havet, jag har sommarstuga i falkenberg, skulle vilja träffa dig
// Felicia (13 år)
Svar: Nej, tuvär bor jag inte där, men jag bor inte så långt bort därifrån. Skulle också vilja träffa dig, jag vill träffa nästan alla mina fäns i värkligheten :)

Flickan: När du skapade din blogg på blogg.se, kostade det då??? svara snarast please!
Svar: Nej, de är gratis. Fast man kan betala bort reklamen som är på ens blogg men de kostar inte att göra en blogg på blogg.se

Stella17: Hej vet du hur man kan ta bort saker på the sims 2?
Svar: Vad för saker? Menar du möbler ocg sånt??

Apan00: Heej!
1: Vem är din favorit artist?
2: Har du haft många djur?
3: Är du med på club penguin?
Svar: 1: Vet inte riktigt... Miley kanske :)
2: Ja,  ganska många, jag har haft 60 vandrande pinnar :) De var 4 från början men sen fick de barn. Men sen har jag haft 2 hamstrar, Sixten, en kanin (i typ 2  veckor :(), Gizmo :D, fiskar och så har min mormor haft 3 katter som käns som att de var som mina ibland :)
3: Nej, jag håller mig fast vid Panfu och dessutom suger jag på Engelska så de skulle bara bli krongligt för mig att bli medlem där.

Roamini: Undara bara om du haft hund.
Svar: Nej, de har jag inte haft, men vill ha :), lite

Adnan_von_panfu: kan du säg atill dom andra, asså skriva i din blogg att läsa min blogg! den heter kittytonyvonpanfu.blogg.se!
Svar: Adnan, jag skriver inte bloggadresser i min blogg hur som hällst, de trodde jag du visste. Men jag har faktiskt länkat till dig. På mitt inlägg om Menyraden så var de din blogg jag länka till när jag visade vad den lilla kedjan gjorde.

Linny123: Lomise, kan jag få göra en header som nästan är som din? :)
Svar: Ämm... du kan ju försöka men bara den inte ser ut exakt som min.
Förasten villken menar du?
Den:
Eller den:
Du kan få den nedersta men om du menar min vanliga header vill jag gärna att du inte gör exakt som min, men du kan ju kanske göra på ett unjefär :)

Iosofine: Sagan var jätte bra tycker jag, ska du göra en ny saga nu eller? //Iosefine :) :D
Svar: Nja, jag hade inte tänkt att skriva en saga nu på ett tag. Men när jag kommer på en ny så ska jag såklart skriva den här :)

Blick123: Jag älskar sagan. Synd att den är slut, men kan du inte börja på en ny saga? Får jag va med då? //Bick321 :)
Svar: I mina sagor så har jag inte med pandor som fins på panfu, bara mina påhittade. Och de pandorna på bilderna, de är jag allihop :) Jag har bara klistrar in mig när jag har olika kläder på mig.

Bambupa: Amira sagan var BÄST! Snälla kan du skriva en till saga? =)
Svar: Nja, jag hade inte tänkt att skriva en saga nu på ett tag. Men när jag kommer på en ny så ska jag såklart skriva den här :)

Adnan_von_panfu: TA EN PANFUTRÄFF SÅ KAN VI GÖRA EN SAGA SOM ALLIHOPA FÅR VA MED I!
Svar: I mina sagor så har jag inte med pandor som fins på panfu, bara mina påhittade. Och de pandorna på bilderna, de är jag allihop. Jag har bara klistrar in mig när jag har olika kläder på mig.
Och dessutom: Du anar inte hur svårt de skulle vara att få alla att vara på rät plats, och sen ska ju sagan skrivas och hur skulle vi kunna göra så allas förslag kommer med? Och jag gör inte panfuträffar hur som hällst, de har jag ju sagt.

Amandaseh:
1.vad betyder -.- det är någon konstig smileys???
2.vad betyder ^^???
3.ska du ha en ny saga någon gång och har du isåfall bestämmt vad den ska heta???
Svar: -.- är helt riktigt en smilis. Den är lite svår att förklara men den är inte possetil iallafall. -.-' är också en sån fast nästan värre
^^: Dehär täcknen är också en smilis, de symboliserar ögonen på typ en sånhär:
3: Nja, jag hade inte tänkt att skriva en saga nu på ett tag. Men när jag kommer på en ny så ska jag såklart skriva den här :)

Amanda: hej igen hehe har du haft en annan saga någon gång???vad hette den isåfall??? //amanda
Svar: Nej, jag tror inte jag skrivit en annan :) Iallafall inte på min blogg.

Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom detta och tidigare Frågor och svar inlägg noga först så du inte frågar nått som jag redan har svarat på.

        

Postat av: vik0084

Hej.

Du är medlem på YouTube, men i vilket program gör du Panfu filmerna i, och hur laddar du ner det?

2010-05-21 @ 19:05:28
Postat av: Rose (rossarin1)

Hej Lomise! hur bild länkar man panfu?? jag fattar inte hur man gör asså!!

2010-05-21 @ 20:04:40
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se
Postat av: Rose (rossarin1)

kan du länka min blogg på här på din blogg ??

2010-05-23 @ 08:03:01
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

hej lomis jag har sims 3 men jag vet inte fusk koden nu föra till sims 2 va ju motherlode men nu? det vet jag inte män du borde. Och en sak snäla hjälp mig förn jag fick den i födelse dags present! tack för hjälpen

2010-05-23 @ 18:53:46
Postat av: ackeee

varför heter inte du louise på panfu??

2010-05-26 @ 18:39:50

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0