Frågor och svar 21 - 28 maj

Emme: Villken klass går du i? Hur lång är du?
Svar: 7'an och 174 cm

Romani: Hej Lomise,
jag vet att det här är lite dumma frågor men på kick off 1 och 2 boken står det att man ska gå in på
www.yokaystudio.com/kickoff/svaret
Jag kan inte riktigt komma dit..
Jag har hittat alla och undrar om du vet vad som står på svaret? Snälla kan du svara??
Svar: Ok, när du hittat alla yokajdockor så plussar du ihopp sidorna de är på och då får du en sifra. Den sifran ska du byta ut med ordet Svaret på adressen.

Talola: Heej jag undrar vart du är som mäst när du är inne på panfu???
Svar: De är välldigt olika. Ibland är jag inne på servar där de är lite pandor när jag vill fotografera någonting men när jag har tråkigt brukar jag gå in på servar där de är många pandur, offtast Bollywood

Mio321: hur gammal är du?
Svar:13

Mikceee: Några biin är i skolan och den ena säger vi sticker. Var mitt skämt kuul?
Svar: Hehe, ganska

Alexandrof: Hej lomis jag undrar vart du bor vilken stad, villket omrode och vad gör du uppe på take och hur kom du upp på taket snälla je mig all imforma tion //alexsandrof
Svar: Får inte säja exakt men i västra göraland, vid havet. De är mitt garagetak och de är ett bra ställe att sola på :P Jag kom upp med en stege, vad annars ;p

Inget namn: Hej lomis. Jag har sims 3 men jag vet inte fusk koden nu föra till sims 2 va ju motherlode men nu? det vet jag inte män du borde.
Svar: Hej. Jag är osäker :S Jag är inte så mycke för sims 3. Men jag vet att de fins en kod som är lika på sims 2och 3. De kanske är motherlode? Du kan väll tästa :) ?

Blunk: Vad söt du var! :D Asså är det du på den där bilden ibörjan på din blogg? :) :? :mrgreen:
Svar: Nej, jag började blogga för bara ett år sen, den bilden är 5 år gammal.

Apan00: Hej
1: du lomise när är din nästa panfu-träff????
2: vilken är din favorit färg?
3: vilken är din favorit mat?
Svar: 1:Jag har inte bestämt än
2: Vagenta/Vagenda... vet inte exakt vad den heter men de är mörkrosa, typ som bakgrunden till bloggen
3: De är så mycket mat jag älskar! Pizza, hamburgare, pommes, potatismos, pannkakor, potatissoppa, potatisgratäng… Jag gillar mest mat som innehåller potatis. :P

Amandaseh: Vad betyder O.o och Vem är din bästis?????
O.o är en smilis. Kan inte beskriva vad den betyder, men o'na är ögon och .'en är mun, typ
Lunie är min bästa kommpis

Iosefine: Va,jag fattar inte,vad är vänskaps in bjudan?
Svar: På panfu, när man vill bli vän med någon så skickar man vänskaps-inbjudningar

Pandy: När är din nästa träff? och kan vi inte ha den som ett disco kanske?
//Bye,Bye pandy ^^
Svar: Jag har inte bestäm nått. Men de låter trevligt med ett disco :) Jag hade ju de när jag vann dedär discomöblerna.

Ackeee: varför heter inte du louise på panfu??
Svar: För att de var upptaget och att jag ville ha nått orginellt

Amandaseh: bor du i malmö eller i göteborg eller i vilken stad bor du i???????
Svar: Nära göteborg, får inte säja exakt

Polar9sockor: Hur får du sån där bakgrund på kommentargrejset?
Svar: Titta HÄR

Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom detta och tidigare Frågor och svar inlägg noga först så du inte frågar nått som jag redan har svarat på

   

Postat av: Eira8

Hej Lomise! jag undrar hur lång tid det tar inan bloggen har komit med i panfu, jag har anmält min blogg för ganska länge sen.



2010-05-30 @ 17:16:00
URL: http://panfuaggen.blogg.se/
Postat av: Rose (rossarin1)

Hej! kan man ladda ner gimp2 på datan eller?

2010-05-30 @ 20:23:51
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se
Postat av: ackeee

har typ slutat med panfu har inte tid:( men ska logga in nån gång ibland

2010-06-03 @ 20:31:23
Postat av: Glassen26

Hej lomis jag vill göra en ny blogg jag vet mycke män jag har stora fråger hur får man yuo toub klip på sidan på bloggen och hur får man ens in klipen på bloggen??? hur får man en sån där kalender du har längst ner på din blogg!! om mig grejen högst upp hur gör man den???? Och vet du hur man får lite snygare baKKRUND vid bloggen jag vill ochså veta hur man sääter saker på sidan hur skre du till ella max jag vill ha en blogg??? Det är ju svårt!!! Jag vill gärna ha svar glassen

2010-06-18 @ 20:02:29
URL: http://pomis_10.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0