Lite om Frågor och svar

1: Hej, de är några av er som inte har nått tålamod när de gäller att få svar på era frågor :( Jag svarar på era frågor varge Fredag (Eller Lördag) så ni får ha tålamod. De är bara ibland jag gör spesialinlägg med bara en fråga ifall de är så att man måste ha svar innan Fredagen. Så ni får vänta tills fredag med mina svar

2: Ibland kan jag ha glömt att ta med en fråga, men då är de bara att fråga igen :)

3: Jag har märkt att några inte vet vad den fråge-grejen heter. Den heter FRÅGOR OCH SVAR inte frågestunden eller frågesporten... bara så ni vet :)

4: Nästan alla frågar bara sånt som har med bloggande att göra, ni kan ju också fråga sånt som: Villken är din favvorit godissort, hur många djur har du haft, gillar du att rida mm. De måste ju inte bara handla om blogghlälp :)

       

Postat av: Apan00

heej!

vem är din favorit artist?

har du haft många djur?

är du med på club penguin?

2010-05-17 @ 18:02:03

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0