Svenska blå stjärnans djurläger

Hej, jag har ju inte skrivit i helgen men istället har jag varit på Blå stjärnans djurläger.
Söt kanin som jag gillade.

Illrar. En av dem rymde men kom fram :)

Vi hade som uppdrag att "aktevera" ett djur. Jag valde att ta ankorna till en liten pool där de fick bada. De har en liten pool i sen egen bur men den är välldigt liten. De blev välldigt glada och plaska runt och var välldigt lyckliga :D 

Och såhär ser de ut när man håller en anka ;p:

Och här är jag när jag håller en duva
Ni skulle sätt min lillebror när han skulle sätta sin duva på sitt huvud (D
Duvan gled ner hela tiden

Här är en kanin som jag också var ute och gick med fast han var mycke roligare.

Fina kossor och söta kalvar:

Lamm:


Så småning om kommer jag att vara med på en bild på deras hemsida :)

Postat av: alexsandrof

hej lomis jag tjener en kanin såm är död nu :( men jag såg igår en tjej anka och en kil anka men jag och du lomis och samir34 och 98 cool är :cool: :cool: :cool: :cool: men jag tycher om din blogg och 98 cools blog är bästa men jag vet inte vilken såm jag gilar mäst // alexsandrof

2010-05-10 @ 15:43:08
URL: http://alexsandrof.blogg.se/
Postat av: Viggostig

Gud vad kul det låter! Hoppas att du hade kul :)

2010-05-10 @ 15:43:27
Postat av: Stella17

Hej Lomise!

Om jag köper the sims double deluxe...

får jag då the sims 2 spelet man måste ha för att spela?

Om du vet kan du svara då?

/Stella17

2010-05-10 @ 15:48:20
Postat av: Stella17

oj!

Ja mena The sims 2 double deluxe!

2010-05-10 @ 15:49:34
Postat av: skrrut

Det lät kul!



2010-05-10 @ 16:00:05
Postat av: skrrut

Och kaniner som är så söta!

2010-05-10 @ 16:01:10
Postat av: Apan00

hej!

en fråga:

var bor du Lomise????

det var allt gott med palt!

2010-05-10 @ 16:09:05
Postat av: Romaini

Så söta djur!

2010-05-10 @ 16:13:06
URL: http://romaini.blogg.se/
Postat av: lupunen

Tack för din hjälp lomise!!!!!!! tackvare dej är min blogg snyggare och bättr än förut när jag lärde mej ta bilder TACK TACK!!!!!!!!!! om jag ser dej i panfu tänker jaf göra så du är dagens panda i min blogg och en till sak!!!!!!! Kan du ta fram min blogg i din blogg jag har så lite besökare...Desutom får du ett tack till för att att du lärde mej okså att göra bra bildkvaltitet jag är jätte glad att din blogg finns!!!!!!!TACK hälsningar lupunen!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-11 @ 19:04:22
URL: http://panfuarkul.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0