Tuvär, inga blogglänkar på Lomise blogg

Hej läsare
Mång av er vill ju ha en länk till eran blogg bland mina länkar men tuvär så bestämde jag mig redan innan jag skaffade min blogg att inte länka till andra panfubloggare
För då kanske de är nån som vill vara bland mina länkar men jag tycker dens blogg inte är bra eller så och så tycker den de är orättvist
De är bara vissa panfubloggar jag länkar till, typ till sånna jag känner utanför panfu och bloggandet
Men jag länkar ju faktiskt till dagens panda...s bloggar de olika dagarna :)
Men jag hade tänkt göra ett inlägg med era bloggar.
Och om du vill ha din blogg på de inlägget så skriv en kommentar här om att du vill
Och om du vill att jag skriver vad som är bra eller mindre bra (som jag tycker) om din blogg så skriv de i kommentaren också (på egen risk ;).)

                             

Postat av: glassen

hej jag e inngen panfu blogg men du är bland mina läänkar på min blogg så jag tänkte att min blogg ska va me bland dina länkar du sriver glassen.webblogg.se från glassen

2010-05-12 @ 20:07:03

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0