Värktygen till inlägg

I dehär inlägget tänkte jag gå igenom alla värkyg till "Nytt inlägg" För vissa är kanske nya och inte forskat runt bland värktygen eller så har nån inte tänkt på en av de.


B = Den knappen gör markerade saker tjocka
I = Den knappen gör markerade saker lutande
U = Den knappen gör markerad text understruken
ABC = Den knappen gör text överstruken
De nästa 4 knapparna ändrar position på texten.

  • Nästa 2 är till för att göra en sånhär pryck framför text

      1.  Eller sifra
Pilarna är till för att ångra eller ångra nått ångrat
Borsten är till för att ta bort källkoden, jag har ingen aning om vad de innebär :S Vet någon annan?
Om du klickar på de lilla trädet så kan man ladda upp bilder

HTML: Där klickar man om man vill komma till HTML-kod läge. Där klistrar men in You tube-klipp-koder eller omröstningar från fnul.
Med hjälp av den lilla kedjan kan man länka: "Klicka HÄR" Markera HÄR och klicka på kedjan och skriv in andessen. Men kan även länka med bilder, ta en bild, klicka på kedjan och skriv in.

Den krossade kedjan där imot tar bort länkad text.
Sträcket gör sohär:



Ω, klicka på den ochinfoga söta tecken: ♣ ♥ ©
Nästa grej vet jag inte, men jag tror den är oviktig
Saxen Klipper ut (Samma funktion som Ctrl + X)
Papprerna kippigerar (Samma funktion som Ctrl + C)
Den sissta grejen klistrar in (Samma funktion som Ctrl + V)

        

Postat av: Iosefine

Tackjag viste inte allt det där,jag viste brara lite./Iosefine :D :)

2010-05-16 @ 18:58:04
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Anonym

va jag viste inte att du viste så mycke vill gärna att du skriver historian!!!

2010-05-16 @ 20:13:52
Postat av: adnan_von_panfu

TACK LOMISE! TACK SÅ HIMLA MYCKE! nu vet ja nog hur man tar på youtube klipp :)! du är bäst Lomise!

2010-05-16 @ 20:18:05
Postat av: alexsandrof

svara på min fråga någån gång

2010-05-17 @ 14:16:37
URL: http://alexsandrof.blog.se
Postat av: alexsandrof

du adnan_von_panfu när jag ville bli din vän så blev du inte min vän :(

2010-05-17 @ 14:18:46
URL: http://alexsandrof.blog.se
Postat av: Felicia

hej, bor du i falkenberg ? , bara undra eftersom du skrev på din blogg att du bor en minut från havet, jag har sommarstuga i falkenberg, skulle vilja träffa dig// Felicia (13 år)

2010-05-17 @ 15:46:16
Postat av: Anonym

om du inte vill svara det på bloggen kan du svara på mail^^

2010-05-17 @ 15:47:33
Postat av: Amber_sweet

Jättebra att du tar upp saker som det här! ^^

(inte för att jag har blogg här, men det är ganska liknande som er nu när jag kollade efter!)

2010-05-17 @ 16:08:39
URL: http://bloggen.fi/amber_sweet/
Postat av: Lovisatroll7841

Ja vad bra då;)

2010-05-17 @ 16:15:42

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0